„Kaufland – więcej niż myślisz” to hasło najnowszej kampanii employer brandingowej sieci Kaufland

1 rok temu

Ruszyła nowa kampania wizerunkowa sieci Kaufland

„Kaufland – więcej niż myślisz” to hasło najnowszej kampanii employer brandingowej sieci Kaufland, która przekonuje, iż praca w dużej firmie handlowej to nie tylko benefity, atrakcyjne wynagrodzenie czy szansa na rozwój w różnych obszarach i na rozmaitych stanowiskach, ale przede wszystkim różnorodni, ciekawi ludzie ze swoimi pasjami i zainteresowaniami. Do udziału w kampanii zaproszono pracowników z różnych obszarów sieci. Ambasadorzy marki w przygotowanych kreacjach wskazują, co poza finansowymi korzyściami zyskują dzięki pracy w Kauflandzie.

Dlaczego swoją karierę zawodową warto rozwijać w strukturach sieci Kaufland? Odpowiedź na to pytanie można znaleźć w nowej kampanii, która od 4 lipca jest dostępna w polskiej przestrzeni medialnej. W komunikacji akcentowane są cztery istotne aspekty: szeroki wachlarz benefitów, konkurencyjny na rynku poziom wynagrodzenia, a także realne perspektywy zawodowe i szanse rozwoju.

W najnowszej kreacji mówimy językiem korzyści, w prosty sposób pokazując, iż wybór naszej firmy jako pracodawcy jest szansą nie tylko na realny rozwój zawodowy i konkurencyjne w branży zarobki, ale przede wszystkim pozwala skutecznie realizować się w sferze prywatnej. Dowodem na to są ambasadorzy, nasi pracownicy, którzy zdecydowali się zaprezentować siebie i firmę w kampanii. Muszę przyznać, iż liczba osób, które chciały podzielić się swoimi odczuciami, przerosła nasze oczekiwania – zaznacza Kalina Kordalska, dyrektor Działu Relacji Pracowniczych w Kaufland.

Spośród nadesłanych zgłoszeń Kaufland wyłonił 25 bohaterów kampanii, których zaproszono na profesjonalną sesję fotograficzną. Ambasadorzy, którzy w kreacjach ukazywani są jako interesujące osobowości, wskazują na różne aspekty pracy w sieci Kaufland. Wątki poruszane w kampanii są wynikiem rozmów przeprowadzonych z pracownikami podczas sesji, z których wynika, iż doceniają oni Kaufland przede wszystkim za poziom wynagrodzenia oraz szeroki wachlarz benefitów, które zapewniają stabilność zawodową. W wypowiedziach pojawiał się również temat szans rozwoju zawodowego. Ambasadorzy w kampanii podkreślają również, iż system pracy wspiera życie rodzinnie i pozwala zachować work-life bance. Kreacje utrzymane są w nieformalnej stylizacji, a hasłem przewodnim całej kampanii jest claim „Kaufland – więcej niż myślisz”. W komunikacji wizualnej wykorzystano interesujący zabieg: znak większości „>”, który jest jednocześnie literą „c” w słowie „więcej” i podkreśla przekaz kampanii, stanowiąc wizualne odzwierciedlenie głównej idei komunikatu.

Outdoorowa część kampanii będzie widoczna w lokalizacjach, w których prowadzone są procesy rekrutacyjne. W ramach kampanii przygotowano nie tylko spoty radiowe oraz billboardy, ale także aktywności w sferze digitalowej – w mediach społecznościowych sieci (Tik-Tok, Instagram, LinkedIn i Facebook). Dodatkowo na stronie https://kariera.kaufland.pl/ funkcjonuje specjalna podstrona poświęcona kampanii. W kolejnym etapie kampanii zostanie stworzony również spot filmowy, który będzie komunikowany w kanałach digitalowych.

INFORMACJA O KAUFLAND

Kaufland to odnosząca sukcesy międzynarodowa sieć sklepów oferująca artykuły spożywcze oraz produkty codziennego użytku. W całej Europie Kaufland posiada ponad 1500 sklepów i zatrudnia ok. 155 000 pracowników. W Polsce sieć posiada 240 marketów i zatrudnia ok. 15 500 pracowników.

Asortyment sklepów Kaufland liczy kilkanaście tysięcy produktów. Sieć koncentruje się przede wszystkim na ofercie produktów świeżych – owoców i warzyw, produktów mlecznych, a także mięsa, wędlin, serów i ryb.

Kaufland realizuje swoją misję w oparciu o cztery fundamentalne wartości, którymi są: jakość, wybór, cena i łatwość zakupów. Jako firma odpowiedzialna, w ramach strategii zrównoważonego rozwoju pn. „Zróbmy to razem”, Kaufland angażuje w swoje działania różne grupy interesariuszy – pracowników, partnerów biznesowych, klientów, lokalne społeczności, organizacje pozarządowe oraz podejmuje i wspiera inicjatywy mające na celu promowanie zdrowego odżywiania, przeciwdziałanie marnowaniu żywności, poprawę dobrostanu zwierząt, przeciwdziałanie zmianom klimatycznym, redukcję zużycia tworzyw sztucznych.

Idź do oryginalnego materiału