Kongres Efektywnej Komunikacji – patronat Lewiatana, 29-30 października

wzp.org.pl 3 tygodni temu

Kongres Efektywnej Komunikacji

odbędzie się 29 i 30 października w Warszawie

To wydarzenie kierowane do:

  • specjalistów od prostego języka,
  • koordynatorów dostępności,
  • PR-owców i marketingowców, którym zależy na skutecznym, jasnym komunikowaniu się.

Kongres Efektywnej Komunikacji powraca w październiku w nowej, odświeżonej odsłonie. Kongres to dwudniowe wydarzenie dotyczące prostego języka, efektywności komunikacji oraz dostępności informacyjno-komunikacyjnej. Jego organizatorem jest Fundacja Języka Polskiego, a współorganizatorem – Uniwersytet Warszawski.

Konfederacja Lewiatan jest partnerem wydarzenia.

Tegoroczna edycja Kongresu Efektywnej Komunikacji odbędzie się 29 i 30 października w Warszawie w Multikinie Złote Tarasy. Pierwszy dzień wydarzenia będzie poświęcony debatom i wystąpieniom eksperckim. Paneliści omówią najbardziej palące problemy związane z wdrażaniem prostego języka w organizacjach, a także opowiedzą o aktualnych tematach związanych z dostępnością komunikacyjną.

Kongres rozpocznie się debatą „Prosta, efektywna, dostępna komunikacja – wyzwania, przed którymi stoimy”, a zakończy panelem, podczas którego do dyskusji zostanie zaproszona publiczność. Istotną częścią pierwszego dnia Kongresu będzie również sesja dobrych praktyk z udziałem organizacji, które z sukcesem zmieniły swoją komunikację na prostą i dostępną.

Drugiego dnia Kongresu odbędą się szkolenia, dzięki którym uczestnicy zdobędą umiejętności przydatne w pracy ze słowem. Jest w czym wybierać – organizatorzy przygotowali aż cztery warsztaty, podczas których będzie można zgłębić takie zagadnienia, jak:

  • UX writing,
  • inclusive design,
  • dostępność komunikacji czy
  • budowanie relacji z klientami.

– W tym roku skupiamy się przede wszystkim na tym, co aktualne i praktyczne. Będziemy mówić o dobrych praktykach i branżowych nowinkach, ale i o trudnościach. Zamierzamy też bardziej angażować publiczność, zmniejszać dystans między ekspertami a uczestnikami Kongresu. Dzięki temu jeszcze lepiej odpowiemy na potrzeby naszych gości – mówi Katarzyna Osior-Szot z Fundacji Języka Polskiego, koordynatorka Kongresu Efektywnej Komunikacji.

Celem Kongresu jest wymiana doświadczeń na temat prostej polszczyzny i skutecznego komunikowania się w organizacjach z różnych branż, m.in. ubezpieczeniowej, bankowej czy urzędowej. W Kongresie chętnie biorą udział przedstawiciele świata nauki, biznesu i administracji. W ubiegłym roku było ich ponad 200, w tym roku organizatorzy spodziewają się co najmniej 300 uczestników.

Prestiż Kongresu Efektywnej Komunikacji podkreślają również organizacje, które go wspierają. Głównymi partnerami wydarzenia są Alior Bank oraz mBank.

Udział w wydarzeniu jest płatny. Bilet na pierwszy dzień Kongresu kosztuje 400 zł brutto. Koszt pojedynczego szkolenia podczas drugiego dnia to 300 zł brutto. Bilety można kupić na stronie Kongresu.

Więcej informacji tutaj

Idź do oryginalnego materiału