Marka Moschino odkryła karty i ogłosiła nazwisko nowego dyrektora kreatywnego. – Jestem gotowy wejść z marką w nowy rozdział, wypełniony teatralnymi akcentami, w czystym stylu Moschino – przekazał świeżo po nominacji Adrian Appiolaza.
Przeczytaj również: Gwiazda “Stranger Things” zapowiada modowy debiut
Nowy dyrektor kreatywny Moschino
Adrian Appiolaza został nowym dyrektorem kreatywnym Moschino. 51-letni Argentyńczyk ostatnie dziesięć lat zdobywał doświadczenie u boku J.W. Andersona, pełniąc funkcję dyrektora ds. projektowania odzieży damskiej Ready-to-Wear w Loewe. Wcześniej to samo stanowisko piastował w Chloé, gdzie bezpośrednio współpracował z Clare Waight Keller.
– Wraz z przybyciem do Moschino, Adrian wnosi ze sobą wyjątkowe bogactwo doświadczenia, kreatywności i wiedzy na temat historii mody, które będą miały najważniejsze znaczenie dla napisania nowego, wspaniałego rozdziału w przygodzie marki założonej przez Franco Moschino. Od razu uderzyła mnie wybuchowa kreatywność Adriana, osobowość pełna energii i entuzjazmu, elementy, które zawsze wyróżniały historię marki. Życzę Adrianowi wszystkiego najlepszego w budowaniu z nami historii wielkiego sukcesu – powiedział Massimo Ferretti, prezes wykonawczy właściciela Moschino, Aeffe Group.
Przeczytaj również: Fryzury 2024 dla kobiet z klasą. Są modne, twarzowe i łatwe w stylizacji
Najbliższa przyszłość Adriana Appiolaza
Jak ogłoszono, Adrian Appiolaza zadebiutuje kolekcją damską jesień/zima 2024. Zostanie ona zaprezentowana 22 lutego o godzinie 18:00 w Museo della Permanente podczas mediolańskiego Fashion Weeku. Wybrana lokalizacja nie jest przypadkowa. To ona w 1993 roku gościła, celebrującą pierwszą dekadę marki, wystawę “Moschino – X anni di Kaos! 1983-1993”.
– Jestem głęboko wdzięczny Massimo Ferrettiemu za umożliwienie mi dostępu do świata Moschino, a także za wejście do domu, którego ściany emanują historią, której nie mogę się doczekać. Jestem gotowy wejść z marką w nowy rozdział, wypełniony teatralnymi akcentami, w czystym stylu Moschino – powiedział Adrian Appiolaza.
Przeczytaj również: Młode polskie marki, które warto obserwować
Zdjęcie główne: Instagram / @moschino