LUSH w Polsce. Gdzie będzie pierwszy stacjonarny sklep kultowej marki? Zdradzamy

fashionbiznes.pl 1 rok temu

Firma LUSH, znana na całym świecie z zaangażowania w ochronę środowiska, prawa człowieka oraz walkę przeciwko testowaniu na zwierzętach, debiutuje stacjonarnie w Polsce. Ich kultowe szampony w kostce i inne świeże, manualnie robione kosmetyki będzie można kupić w jednej ze znanych warszawskich galerii handlowych.

LUSH: kule do kąpieli dostępne stacjonarnie w Polsce

Po pozytywnym odbiorze sklepu internetowego, marka Lush otworzy 17 lutego pierwszy stacjonarny salon w Polsce. Sklep zostanie podzielony na różne strefy według kategorii asortymentu. Centralnym punktem będzie szafa z kulami do kąpieli. Ponadto klienci będą mogli kupić w sklepie perfumy, świece zapachowe i kosmetyki pielęgnacyjne. Kultowe produkty do kąpieli stały się wiralowymi kosmetykami na Tik Toku. Generacja Z pokochała je za jakość i podejście do środowiska. Kosmetyki marki są produkowane manualnie, 100 proc. z nich jest wegetariańskich, a 92 proc. wegańskich.

LUSH: gdzie kupimy w Polsce kosmetyki brytyjskiej marki?

Mamy dobrą wiadomość dla wszystkich osób zamieszkałych w Warszawie. Pierwszy stacjonarny sklep marki Lush otworzy się w galerii handlowej Złote Tarasy. Będzie mieć powierzchnię 100 mkw. Na ten moment nie wiadomo, czy marka Lush planuje kolejne butiki w innych częściach Polski.

Źródło: Unsplash

LUSH – historia i idea marki

Firma LUSH powstała w 1995 roku w Wielkiej Brytanii i od początku postawiła sobie jasne cele w kwestii zrównoważonego rozwoju, dbania o środowisko i ochrony praw zwierząt. Wszystkie kosmetyki marki są produkowane etycznie, żaden z ich składników nie jest testowany na zwierzętach, 100% z nich jest wegetariańskich, a 92% wegańskich.

Rosnąca świadomość zmian klimatycznych zmienia podejście do jednorazowych opakowań oraz produkcji zbędnych odpadów. Dla marki LUSH ekologiczne podejście do produkcji kosmetyków oraz zmniejszona produkcja odpadów to codzienność. Marka od wielu lat w znacznym stopniu ograniczyła produkcję zbędnych opakowań produktów oraz zanieczyszczanie środowiska. Ponad 60% produktów LUSH jest pozbawione opakowań — w tym jeden z najbardziej kultowych produktów: szampon w kostce. Jedna kostka szamponu wystarcza średnio na 80 myć, czyli odpowiada aż 3 plastikowym butelkom szamponu o pojemności 250 ml. Od momentu powstania tego rewolucyjnego produktu, do października 2021 roku, firma sprzedała ponad 57,6 miliona szamponów na całym świecie, oszczędzając tym samym 167,5 miliona plastikowych butelek.

W LUSH dokładamy wszelkich starań, by do rąk naszych klientów trafiały jak najlepsze produkty, nie tylko pod względem składników. Zależy nam na tym, by nie musieli brać odpowiedzialności za takie kwestie jak recykling opakowania. Dlatego konsekwentnie eliminujemy wszystkie niepotrzebne odpady i dzięki temu możemy zaoferować naszym klientom lepszy stosunek jakości do ceny kosmetyków

— Mark Constantine, współzałożyciel i dyrektor zarządzający firmy
Źródło: Instagram @lush

Historia kultowego szamponu LUSH

Prawdziwym przełomem dla marki było wynalezienie w 1987 roku szamponów w kostce przez Mo Constantine’a – wspózałożycielkę firmy LUSH i Stana Krysztal – chemika kosmetycznego. Co ciekawe, innowacyjny produkt, który zrewolucjonizował mycie włosów na całym świecie, powstał przypadkiem, podczas eksperymentalnych prac nad nowym rodzajem mydła. Mo i Stan otrzymali kosmetyk, którego konsystencja po spienieniu idealnie odpowiadała szamponowi. Po swoim zaskakującym odkryciu firma złożyła wniosek, by zdobyć patent, chroniący ich wynalazek. Przyznanie go sprawiło wiele euforii i satysfakcji z pracy odkrywcom z LUSH.

>>> Przeczytaj również: Trendy w branży beauty na 2022 rok

Idź do oryginalnego materiału