#MagentaTeam ponownie z nagrodą „Friendly Workplace”

1 dzień temu

Ocena redakcji MarkaPracodawcy.pl

T-Mobile Polska – konsekwentni w budowaniu kultury zaangażowania i rozwoju #MagentaTeam

Wyrazy uznania dla T-Mobile Polska za liczne działania na rzecz pracowników.
Z satysfakcją dostrzegamy konsekwencję, z jaką firma kontynuuje oraz rozwija programy zainicjowane w latach ubiegłych. Doceniamy zwłaszcza program „WEGROW” będący wielowymiarową płaszczyzną rozwoju wiedzy, podnoszenia motywacji i zaangażowania pracowników w odniesieniem do wartości i kultury #MagentaTeam. Doceniamy również to, iż T-Mobile wspiera społecznościowe sieci pracownicze, a także program wolontariatu #Radość Pomagania. Bardzo nas cieszy stały rozwój w/w inicjatyw.
Cieszą nas również nowe aktywności oraz wydarzenia jakie miały miejsce w ostatnim czasie: start projektu „SeeAI” poświęconego zagadnieniom sztucznej inteligencji; start HR-wego Chatbota, który unowocześnił formy komunikacji wewnętrznej; nowości z obszaru firmowego life-stylu (uruchomienie siłowni w warszawskim biurze T-Mobile, magentowy branding obuwia sportowego dla pracowników).

Serdeczne gratulacje dla całej społeczności #MagentaTeam

Niezmiennie widzimy w Was mocną energię w kreowaniu społeczności pełnej akceptacji, zaangażowania i twórczej współpracy!

T-Mobile Polska – wielokrotny laureat wyróżnienia „Friendly Workplace”!

Z ogromną przyjemnością przypominamy, iż
T-Mobile Polska to firma, która od lat nieprzerwanie znajduje się w gronie organizacji wyróżnianych w programie Friendly Workplace.
To dowód na trwałe zaangażowanie w tworzenie kultury opartej na wzajemnym szacunku, rozwoju, różnorodności i prawdziwej trosce o dobrostan pracowników.

Pełny przegląd działań T-Mobile jako pracodawcy znajdziesz tutaj:
https://markapracodawcy.pl/kategoria/t-mobile/

Zachęcamy do zapoznania się z szeroką gamą inicjatyw i rozwiązań wprowadzanych przez T-Mobile Polska w ostatnich latach — od programów rozwojowych, przez wspieranie społeczności pracowniczych, aż po nowoczesne formy komunikacji i promocję zdrowego stylu życia.

Przegląd działań pracodawcy:

INICJATYWY I PROGRAMY ZAPOCZĄTKOWANE WCZEŚNIEJ I KONTYNUOWANE.

  1. Proces Rozwoju Pracowników WEGROW:

Celem Procesu Rozwoju WEGROW jest

  • ukierunkowanie rozwoju pracowników
  • podniesienie poziomu motywacji, zaangażowania i efektywności
  • budowanie zaufania pomiędzy pracownikiem i liderem
  • promowanie zachowań zgodnych z Wartościami Firmowymi

Proces WEGROW opiera się na wartościach firmowych, autorefleksji, feedbacku 360 i rozmowach rozwojowych i odbywa się w narzędziu stworzonym przez naszych wewnętrznych developerów – Aplikacji GrowApp.

Proces składa się z 5 etapów, które angażują zarówno pracowników i liderów. W ramach procesu:
– pracownicy dokonują opartej na wartościach autorefleksji
– wszyscy udzielają opartego na wartościach feedbacku innym
– lider udziela opartego na wartościach feedbacku osobom w swoim zespole
– liderzy poszczególnych zespołów wspólnie kalibrują wynik procesu
– lider przekazuje wynik procesu podczas rozmowy rozwojowej
– lider z pracownikiem wspólnie tworzą Indywidualny Plan Rozwoju dla pracownika
– kilka miesięcy po tym cyklu następuje rozmowa przeglądowa lidera z pracownikiem.

W ramach procesu WEGROW wyłaniani są kandydaci do programów talentowych oraz sukcesorzy oraz wyznaczane są w organizacji indywidualne cele rozwojowe.

WEGROW w liczbach (za 2024 rok)

92%

wypełnionych autorefleksji

16 000

przekazanych sobie nawzajem feedbacków

79%

wypełnionych formularzy feedbackowych wypełnionych przez Liderów

167

Style spotkań kalibracyjnych się odbyło i trwały one łącznie ponad 500 godzin

Ponad 3200 godzin spędzonych na spotkaniach z Liderami (rozmów rozwojowych)

  • Rozwój, edukacja, szkolenia:

W ramach procesu realizacji szkoleń w T-Mobile korzystamy z różnorodnych form działań szkoleniowo-rozwojowych: programy talentowe, szkolenia i warsztaty stacjonarne, szkolenia i warsztaty w formie online, platformy e-learningowe, szkolenia i warsztaty wewnętrzne i zewnętrzne, konferencje, platformy z kursami online, webinaria, coaching, studia podyplomowe, akademie i programy rozwojowe dla dedykowanych grup realizowane lokalnie lub globalnie w ramach Grupy Deutsche Telecom.

Co miesiąc nasi pracownicy poprzez newsletter rozwojowy otrzymują informację
o planowanych działaniach i programach rozwojowych na dany miesiąc. Przykładowe akademie i programy rozwojowe dla dedykowanych grup realizowane lokalnie lub globalnie w ramach Grupy Deutsche Telekom m.in.:

  • comiesięczne webinary rozwojowe z ekspertami;
  • wydarzenia rozwojowe np. telewizja śniadaniowa #RozwijamSię TV, TEDxT-Mobile i inne,
  • leadFIRST oraz Magentowy Lider/Liderka (programy kierowane do nowych osób na stanowiskach menadżerskich),
  • Leadership Espresso (comiesięczne warsztaty z elementami coachingu grupowego dla liderów),
  • Data Champion (projekt rotacji pracowniczej w obszarze data),
  • Akademie IT (programy dedykowane specjalistom technicznym),
  • Edukacja Miscosoft (dostęp do szkoleń i certyfikatów),
  • Explorer Journeys (otwarte dla wszystkich kursy o kluczowych kompetencjach przyszłości),
  • 30under30 (program skierowany do pracowników poniżej 30 roku życia, ukierunkowany na rozwój kompetencji liderskich. Przygotowuje on młode talenty do objęcia stanowisk kierowniczych w perspektywie 3-5lat),
  • The NEXT (program dedykowany doświadczonym ekspertom oraz menadżerom z obszarów Sprzedaży, Finansów i HR, którzy mają potencjał i ambicje do objęcia kluczowych ról w przyszłości),
  • Global Talent Hub (dedykowany ekspertom i managerom wspierając rozwój na stanowiska kierownicze lub Executive,
  • LevelUp Next Gen (program talentowy dla specjalistów z potencjałem liderskim),
  • Succesion Journey (program sukcesji dla Top Management),
  • Magenta Top Talent (programy talentowe),
  • Festiwal Rozwoju (to oddolna inicjatywa naszych pracowników, w ramach którego nasi pracownicy dzielą się wiedzą, by pomnażać kompetencje, aby zgodnie z ideą Job Crafting działać i wciąż odkrywać siebie na nowo)
  • stały dostęp do platform z kursami online: Coursera, Percipio, Learnlight, RoDoS (platforma wewnętrzna).
  • Dodatkowo organizujemy dla naszych pracowników webinary z zagadnień technicznych, umiejętności miękkich a także ważnych tematów społecznych czy też zdrowotnych.

Realizujemy także działania rozwojowe i kampanie informacyjne z zakresu rozwoju kariery skierowane zarówno do pracowników jak i liderów.

  • DE&I

Przyjazne miejsce pracy to takie, w którym czujemy się bezpiecznie i możemy być sobą. Naszych 5 sieci pracowniczych – T-Mind (neuroróżnorodność), T-Rodzice, Magenta Women Network, Magenta Pride, Pokolenie T zrzeszają już prawie 400 osób. Sieci pracownicze dają możliwość wymiany doświadczeń oraz wdrażania inicjatyw odpowiadających jeszcze #bardziej na potrzeby pracowników.

  • CSR

Rozwijamy program naszego wolontariatu pracowniczego #Radość Pomagania. W ramach konkursu grantowego w 2024 #MagentaTeam zrealizowało 15 projektów wolontariackich na rzecz lokalnych społeczności potrzebujących wsparcia.

W 2024 roku połączyliśmy wyjścia integracyjne z niesieniem #RadościPomagania – nasze zespoły podczas integracji mogą zrealizować wolontariat i uzyskać dodatkowy budżet. W 2024 roku ok. 100 zespołów w trakcie swoich integracji zrobiło coś pożytecznego dla innych.

W ramach kampanii „Niech nas dobra sieć łączy” ponad 3000 pracowników zaangażowało się w działania i pomogło 67 rodzinom w ramach Szlachetnej Paczki.

Cyklicznie 2 razy do roku oddajemy krew podczas Dni Krwiodawcy.

  • Zdrowie

Zapewniamy opiekę medyczną dla naszych pracowników o podwyższonym standardzie premium, który umożliwia szybszy dostęp do najpotrzebniejszych usług. W ramach naszych pakietów pracownicy mogą skorzystać również z usług psychologa lub psychiatry.

Oferujemy możliwość skorzystania z ofert sportowych 2 dostawców usług sportowych. Każdy pracownik może zamówić interesujący go pakiet na specjalnie przygotowanej platformie kafeteryjnej. Pakiety sportowe mogą być z dofinansowaniem lub pełnopłatne.

Dołączyliśmy do programu „Dzień na U” Fundacji Rak’N’Roll i wdrożyliśmy 100% płatny czas wolny w ramach akcji “Czas dla Zdrowia” dla naszych pracowników na wykonanie badań profilaktycznych.

Kontynuujemy szczepienia na grypę w biurze, w których rocznie bierze udział około 100 osób

Organizujemy cyklicznie w biurach badania krwi, dermatoskopii, USG. W 2024 roku udział wzięło: Badania krwi – 850 osób, USG – 418 osób, Dermatoskopia – 250 osób

Dbając o pracowników zachęcamy ich do zdrowego trybu życia – organizujemy bezpłatne serwisy rowerowe i przeglądy sprzętu narciarskiego (375 rowerów, 160 nart/snowboardu)

Regularnie organizujemy webinary i warsztaty budujące kompetencje zdrowotne naszych pracowników.

Wspieramy przyjazdy do pracy rowerami -> w garażu znajdują się miejsca parkingowe dla rowerów, szatnie z zamykanymi szafkami, strefą prysznicową. Cyklicznie na wiosnę organizujemy przeglądy rowerowe (a zimą – serwis nart i desek snowboardowych).

Każdy z naszych pracowników przechodzi obowiązkowe, cykliczne szkolenia BHP. Nasi pracownicy z niepełnosprawnością mają także zapewnione dodatkowe konsultacje BHP dotyczące ich stanowiska pracy.

Wiemy, iż trudne sytuacje mogą wystąpić u każdego, dlatego w T-Mobile Polska pracownicy mogą wnioskować o zapomogi w ciężkich chwilach.

Łączymy #RadośćPomagania z corocznym sportowym wyzwaniem Pomoc Mierzona Kilometrami (PMK). Każdy pokonany przez naszych pracowników kilometr transferujemy na złotówki, a zgromadzone środki przeznaczamy na wybrane fundacje. Zebraliśmy już ponad 300 tysięcy złotych!

Zdrowie, to również poczucie bezpieczeństwa w pracy, dlatego w naszej organizacji funkcjonuje rola Koordynatora ds. Równego Traktowania. o ile dany pracownik stał się ofiarą lub świadkiem dyskryminacji, może zgłosić się po pomoc.

  • Inne rozwiązania motywacyjne

W T-Mobile Polska stosujemy szereg rozwiązań motywacyjnych zgodnie z obowiązującym w spółce Regulaminem Wynagradzania i Regulaminem Pracy. Są to m.in.:

  • Uprawnione grupy pracowników mają możliwość otrzymania premii miesięcznych, kwartalnych lub rocznych. System premiowy ma na celu wspieranie realizacji celów biznesowych spółki oraz budowanie długoterminowego zaangażowania pracowników. Wypłaty premii uzależnione są od poziomu realizacji indywidualnych celów sprzedażowo-efektywnościowych oraz jakościowych i/lub celów korporacyjnych.
  • Dodatkowo, menedżerowie mają możliwość docenienia szczególnych osiągnieć, ważnych projektów oraz ponadprzeciętnego zaangażowania pracowników przyznając indywidualne nagrody specjalne (menedżerowie otrzymują dedykowany budżet, który mogą wykorzystać na ten cel w ciągu roku).
  • Kluczowi pracownicy, zarówno z obszaru sprzedaży, jak i obszarów wsparcia, objęci są programami retencyjnymi.
  • Pracownicy sprzedaży, oprócz możliwości otrzymania premii wynikających z Regulaminu Wynagradzania, mają możliwość uczestnictwa w licznych konkursach sprzedażowych, w których mają możliwość otrzymania atrakcyjnych nagród rzeczowych.
  • W przypadku gdy pracownikom powierzana jest realizacja dodatkowych obowiązków, które nie wchodzą w zakres odpowiedzialności określony na danym stanowisku, pracownikom mogą zostać przyznane czasowo dodatki do wynagrodzenia zasadniczego. Dla wybranych grup pracowników spółka oferuje możliwość uczestnictwa w długoterminowych planach motywacyjnych (w tym programach opartych na instrumentach finansowych).
  • Dodatkowo, Zarząd spółki, z okazji szczególnie istotnych dla firmy wydarzeń może przyznać nagrody pieniężne. Tego typu nagrody zostały wypłacone np. z okazji 25-lecia firmy, aby podziękować pracownikom za szczególne zaangażowanie w okresie pandemii, a także aby docenić zaangażowanie wszystkich pracowników w realizację strategii biznesowej spółki.

NOWE INICJATYWY LUB PROGRAMY DLA PRACOWNIKÓW.

1. SeeAI

SeeAI jest inicjatywą skupiającą się na budowaniu kompetencji, społeczności oraz świadomości wokół sztucznej inteligencji, skierowaną do całego #MagentaTeam. Naszym głównym celem jest poszerzanie wiedzy, budowanie świadomości oraz nabywanie kompetencji z obszaru sztucznej inteligencji w odpowiedzi na zmieniającą się rzeczywistość i rosnącą potrzebę dostosowania się i przygotowania na wyzwania przyszłości.

W ramach inicjatywy:

  • Stworzyliśmy materiał edukacyjny dot. Podstawowych pojęć AI (słownik), etyki i bezpieczeństwa oraz krótki opis narzędzi, które są dostępne w naszej organizacji (ChatGPT, Perplexity, Claude).
  • Prowadzimy pilotażowy program związany z dostępem do platformy edukacyjnej CampusAI
  • Prowadzimy pilotaż MS Copilot, żeby zebrać sposoby użytkowania i dowiedzieć się, w jaki sposób można wykorzystać Copilota do ulepszenia codziennej pracy pracowników.
  • Przeprowadzamy cokwartalne badanie nastawienia ludzi do pracy ze sztuczną inteligencją– uczestnicy badania od razu po wykonaniu badania widza swój indywidualny raport, który zawiera metodologię Say-Do Gap.
  • Wdrażamy program ambasadorów AI.
  • Regularnie organizujemy webinary dot. tematyki AI.
  • Promujemy sposoby użycia (use-cases) sztucznej inteligencji: biznesowe oraz edukacyjne.
  • Prowadzimy szkolenia w zakresie sztucznej inteligencji “Pierwsze Spotkanie z ChatemGPT”, a także organizujemy szkolenia z dostawcami narzędzi AI (np. Szkolenie z trenerami bezpośrednio od Microsoft).


2. Siłownia w biurze

W lipcu 2024r. otworzyliśmy dobrze wyposażoną siłownię w warszawskim biurze T-Mobile, z której mogą bezpłatnie korzystać wszyscy pracownicy. Oprócz Sali z nowoczesnymi sprzętami, znajduje się też sala z lustrami oraz dwie szatnie z szafkami i prysznicami.

3. Chatbot HR

W listopadzie 2024 udostępniliśmy Chatbota HR – Teamona, który pomaga #MagentaTeam w poszukiwaniu odpowiedzi na tematy związane z HR, procedurami firmowymi i najważniejszymi wydarzeniami z życia T-Mobile.

5. Buty dla #MagentaTeam

Jesteśmy dumni z bycia #MagentaTeam i chcemy to pokazywać szeroko i na różnych płaszczyznach. Również w brandowanych elementach garderoby! w tej chwili trwa dystrybucja butów Adidas z personalizowanym magentowym obrandowaniem – dla wszystkich pracownika i pracowniczki T-Mobile.

STRATEGIA NA PRZYSZŁOŚĆ

  1. Strategia DE&I „Connected as one”

W T-Mobile Polska zobowiązujemy się do łączenia wszystkich, tworzymy kulturę i środowisko pracy, w którym każda osoba w naszej firmie realizuje potrzeby przynależności i bycia akceptowaną za to, kim jest. Tworzymy miejsce, w którym szanujemy każdego, nie akceptujemy nietolerancji w żadnej formie.

Nasza strategia DEI pod nazwą #ConnectedAsOne jest koncepcją, wnoszącą znaczący wkład w sukces biznesowy poprzez uznanie, włączenie, sprawiedliwe traktowanie i promocję naszych różnorodnych, indywidualnych interesariuszy (pracowników_czek, inwestorów_ek, klientów_ek, dostawców).

Jesteśmy jednym, wyjątkowym #MagentaTeam, który codziennie łączy siły, aby wdrażać najlepsze technologie i dostarczać najlepsze doświadczenia dla wszystkich. #ConnectingYourWorld #ConnectedAsOne

  • Future skills

Pracujemy nad listą kompetencji przyszłości dla wszystkich obszaru oraz kompetencji przyszłości wspólnych dla Magenta Team. Rozwijanie kompetencji zaszyjemy w istniejącym procesie rozwojowym WEGROW. Rozpoczniemy pilotażem w finansach i HR, aby zebrać feedback i skutecznie wdrożyć program w całej organizacji.

NAGRODY I WYRÓŻNIENIA

Employer Branding Excellence Awards – 2024

W 2024 roku otrzymaliśmy Nagrodę Główną w kategorii Zakładka/Strona Kariery za stronę https://magentateam.pl/it-tech/pl skierowaną do kandydatów/-ek z obszaru IT&TECH.
Dodatkowo zdobyliśmy wyróżnienie za kampanię wewnętrzną WEGROW jako kompleksową komunikację procesu rozwojowego w T-Mobile.

Leading Employer (2024)

Certyfikat Leading Employers wskazuje najlepszych pracodawców na świecie spośród badanych 500 000 firm. Wyróżnia się ich na podstawie czterech kluczowych obszarów: zadowolenia pracowników, kultury firmy, możliwości rozwoju kariery, społecznej odpowiedzialności biznesu oraz ponad 200 wskaźników poddanych szczegółowej analizie. Wśród nich znalazła się Grupa Deutsche Telekom oraz jej spółki zależne, w tym T-Mobile Polska. Tym samym Grupa DT otrzymała prestiżowy certyfikat „Global Leading Employer” na lata 2024 i 2025, zaś T-Mobile Polska certyfikat „Country Leading Employer”.

Listek ESG „Polityki” (2024)

Nasze działania ESG po kolejny zostały docenione prestiżowym wyróżnieniem w konkursie Listki ESG tygodnika „Polityka” oraz dodatkową nagrodą za działania na rzecz klimatu – Zielonym Listkiem! Listki ESG „Polityki” to jedna z najbardziej prestiżowych nagród w Polsce doceniających firmy za ich działania w obszarze odpowiedzialnego biznesu. Nagrodzone firmy wybierane są corocznie przez redakcję tygodnika „Polityka” we współpracy z firmą Deloitte oraz Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Nagroda WPROST dla najlepszego pracodawcy (2024)

T-Mobile otrzymał tytuł dla najlepszego pracodawcy w kategorii Zarządzanie Kapitałem Ludzkim podczas Gali Polskiego Biznesu 2024, organizowanej przez redakcję WPROST. Wydarzenie zgromadziło 50 najlepszych polskich pracodawców. Jesteśmy bardzo zadowoleni z tego, iż znaleźliśmy się w tak zacnym gronie z tak ważnym dla nas wyróżnieniem. Naszą misja jest dostarczanie ludziom tego, co ich łączy i pozwala realizować marzenia – od rozrywki, przez komunikację, aż po wsparcie w biznesie. Ta nagroda to dowód na to, iż tworzymy świetne miejsce pracy i skutecznie zarządzamy naszym zespołem.

Diversity IN Check (2024, 2023)

Badanie Diversity IN Check pozwala ocenić stopień dojrzałości pracodawców w zakresie zarządzania różnorodnością i budowania inkluzywnych, włączających organizacji. Forum Odpowiedzialnego Biznesu, jako koordynator Karty Różnorodności chce w ten sposób wesprzeć działania i starania na rzecz budowania włączającego rynku pracy. T-Mobile otrzymał to wyróżnienie po raz czwarty, co potwierdza, iż regularnie i sukcesywnie realizuje działania związane z DE&I.

HR DREAM TEAM (2024)

W konkursie otrzymaliśmy II miejsce w kategorii ‘Wzmocnienie zaangażowania w zespołach IT’ za inicjatywę Cloud Academy, czyli wewnętrzną akademię IT z zakresu cloudyfikacji. Zdobyliśmy też II miejsce za Festwial Rozwoju w kategorii ‘Rozwój Talentów w Organizacji’.

Odpowiedzialny Pracodawca – Lider HR (2024)

Celem programu „Odpowiedzialny Pracodawca. Lider HR 2024″ jest propagowanie adekwatnych działań w zakresie polityki personalnej oraz integracji spraw personalnych ze sprawami biznesowymi. Dla T-Mobile dbałość o środowisko pracy, rozwój pracowników oraz angażowanie się w działania społeczne są nieodłącznymi elementami przyjętej strategii odpowiedzialnego biznesu.

Solidny Pracodawca (2023)

W konkursie Solidny Pracodawca Roku, T-Mobile uhonorowane zostało za całokształt działań wychodzących ponad rynkowy standard w zakresie pozytywnych praktyk HR oraz społecznej odpowiedzialności biznesu.

Złoty i Zielony Listek CSR (2023)

Już czwarty rok z rzędu zostaliśmy nagrodzeni Złotym Listkiem CSR tygodnika „Polityka” – najwyższą nagrodą w jednym z najbardziej prestiżowych konkursów w Polsce, który wyróżnia firmy szczególnie zaangażowane w działanie zgodnie z wartościami odpowiedzialnego, zrównoważonego rozwoju. W 2022 oraz 2023 zostaliśmy nagrodzeni także Zielonym Listkiem CSR – dodatkową nagrodą dla firm szczególnie zaangażowanych w działania na rzecz klimatu.

Projekty z zakresu ESG T‑Mobile w raporcie FOB (2023)

Aż 10 projektów T‑Mobile zostało opisanych w 21. edycji raportu Forum Odpowiedzialnego Biznesu. Raport „Odpowiedzialny biznes w Polsce. Dobre praktyki” to cykliczna publikacja, wydawana od 2002 roku. Raport jest przeglądem aktywności firm, które zgłosiły swoje działania w zakresie CSR oraz podsumowuje najważniejsze kwestie związane z odpowiedzialnym biznesem w danym roku w Polsce. W tegorocznym raporcie znalazły się nasze inicjatywy ekologiczne, projekty wspierające różnorodność, działania edukacyjne, inicjatywy wspierające zrównoważony rozwój oraz akcje wolontariackie. Dodatkowo, podczas oficjalnej premiery raportu zostaliśmy uhonorowani nagrodą za 10 lat zaangażowania w działalność Forum Odpowiedzialnego Biznesu.

Najwyższa Jakość HR (2023)

HR na wyjątkowym poziomie! Otrzymaliśmy certyfikat „Najwyższa Jakość HR 2023” przyznany przez Polskie Stowarzyszenie Zarządzania Zasobami Ludzkimi. Nagradzani pracodawcy to organizacje, które wyznaczają trendy i promują wysokie standardy zarządzania zasobami ludzkimi w Polsce. Ta nagroda jest dowodem na to, iż w T-Mobile mierzymy wysoko i mamy ambitne cele, które udaje nam się osiągnąć.

INFORMACJE DODATKOWE

Prowadzimy bieżącą komunikację (niemal codziennie) na naszych kanałach społecznościowych:

Instagram

– na tym kanale #BurzymyBariery i pokazujemy nasz humor, luz, pracę, ludzi. W #MagentaTeam nie ma nic za zamkniętymi drzwiami dla naszych potencjalnych przyszłych kandydatów.

Facebook https://www.facebook.com/tmobilekariera – na tej platformie komunikujemy się głównie do grupy docelowej zainteresowanej pracą w Sprzedaży i Obsłudze Klienta (ze względu na ogólnopolski zakres działań). Dlatego też komunikacja na Facebooku dotyczy informacji nt. magentowego Frontline’u.

LinkedIn https://www.linkedin.com/company/244342/ – a tutaj komunikujemy korporacyjne tematy, wyniki finansowe, inicjatywy brandowe. Wszystko jednak w duchu #ŻycieToRozmowy, czyli lekkim, przystępnym tonie komunikacyjnym. Na Linkedin polecamy też wyszukać w lupce publikacje z hashtagiem #MagentaTeam – przeczytać można wiele fantastycznych, autentycznych publikacji naszych pracowników na różne tematy bliskie ich sercu.

Idź do oryginalnego materiału