Mapa narzędzi Employer Branding.

1 rok temu

Ebook Mapa narzędzi Employer Branding jest już dostępny. Publikacja gromadzi informacje o niemal 130 narzędziach dedykowanych budowaniu marki pracodawcy, uporządkowanych w jedenastu sekcjach tematycznych i uzupełnionych o eksperckie komentarze.

Materiał to przegląd najciekawszych narzędzi, które usprawniają i uatrakcyjniają pracę w obszarze Employer Branding. Autorzy przyglądają się różnorodnym wyzwaniom w budowaniu marki pracodawcy: HR i rekrutacji, analityce, współpracy w zespole, zarzadzania zadaniami i teamem, social mediami, podcastami i webinarami, wdrożeniem i well-beingiem, komunikacją wewnętrzną, video, zaangażowaniem i feedbackiem oraz sztuczną inteligencją.

Z narzędziami jest trochę jak z samochodami wyścigowymi. To nie samochód wygrywa wyścig, tylko kierowca. Narzędzia mają nam pomagać i ułatwiać życie, ale nie wszystko za nas zrobią. Warto o tym pamiętać, gdy zakładamy kolejne testowe konto, żeby sprawdzić możliwości najnowszej aplikacji – mówi Krzysztof Świtoński, Co-Founder i CEO LUCKYYOU. W tym ebooku, jak i w naszej codziennej pracy, do narzędzi podchodzimy rozsądnie. Jesteśmy dalecy od „narzędziozy”, w którą łatwo wpaść, szukając rozwiązania idealnego. Idealnych raczej nie ma, bo każdy ma inne potrzeby, ale zdecydowanie warto skorzystać z doświadczeń innych – dodaje.

Publikacja skierowana jest do specjalistów Employer Branding, pracowników działów HR, managerów i wszystkich osób zainteresowanych tematyką.

Materiał dostępny jest bezpłatnie na stronie luckyyou.pl/mapa.

Idź do oryginalnego materiału