Marek Gonsior (Marketers): Bycie wolnym strzelcem wymaga planowania zarobków i wydatków w dłuższej perspektywie

1 rok temu
– Nasz sukces nie zależy tylko od tego, jak dobrymi jesteśmy specjalistami, ale także od naszego nastawienia – o umiejętnym organizowaniu samodzielnej pracy rozmawialiśmy z Markiem Gonsiorem – freelancerem, marketerem, autorem książki „Wyzwoleni. Czy freelancing jest dla Ciebie?”. Pańska najnowsza książka „Wyzwoleni. Czy freelancing jest dla Ciebie?” to porcja ogromnej wiedzy na temat samozatrudnienia. Komu jest ona dedykowana, komu poleciłby ją Pan w pierwszej kolejności i czego można się z niej nauczyć?


Rynek pracy bardzo dynamicznie się zmienia, na co z pewnością wpływ miała pandemia, wojna, kryzys i idące za nimi poczucie niestabilności. Coraz więcej z nas decyduje się na freelancing, co widać w gwałtownie rosnącej ilości wolnych strzelców w Polsce. Niestety, mimo powszechnego przekonania, iż taki tryb życia jest uniwersalnym ideałem, rzeczywistość okazuje się być znacznie bardziej zróżnicowana.
Osobiście nie zamieniłbym freelancingu na inny styl życia, jednak...
Idź do oryginalnego materiału