Marka Cartier widzi potencjał do wzrostu na jednym azjatyckich rynków

fashionbiznes.pl 8 miesięcy temu

Francuski konglomerat uznał Indie za istotny rynek dla wzrostu. Po niedawnym otwarciu ekskluzywnego outletu w Bombaju planuje on skoncentrować się na działalności internetowej w tym kraju. Ma to być sposób na dotarcie do większej liczby klientów w tej lokalizacji.

Przeczytaj również: Jak media społecznościowe zmieniły PR?

Naszym bieżącym priorytetem jest zwiększenie istniejących możliwości sprzedaży detalicznej online w Indiach – powiedział dyrektor zarządzający Cartier India, Gaetan Guillosson. – Chcemy nawiązać kontakt z potencjalnymi i obecnymi klientami w całym kraju, którzy fizycznie nie znajdują się tak blisko naszych butików w Delhi i Bombaju – dodał.

Działalność Cartier w Indiach

Oprócz sprzedaży online Cartier posiada w Indiach dwa salony stacjonarnie. Drugi został niedawno uruchomiony w Bombaju, w centrum handlowym Jio World Plaza w kompleksie Bandra Kurla. Ma on stać się flagowym sklepem marki w tej części świata. Jego wnętrze zdobią ściany w charakterystycznych dla Cartier odcieniach złota, czerwieni i beżu. Pierwszy salon w Indiach producent luksusowej biżuterii otworzył przed dziesięcioma laty w kompleksie sprzedażowym DLF Emporio w New Delhi.

Marka Cartier została założona w 1847 roku przez pochodzącego z Paryża zegarmistrza Louisa-François Cartiera. Własnością rodzinną była ona do 1964 roku. w tej chwili należy do szwajcarskiej grupy Richemont. Liczy ona ponad 200 salonów stacjonarnych znajdujących się 125 krajach.

Przeczytaj również: Trendy 2024: jakie sneakersy powinien kupić w nowym sezonie każdy modny mężczyzna?

Zdjęcie główne: Unsplash

Idź do oryginalnego materiału