Marketingowe, kreatywne growth-hacki to coś, z czego Klarna słynie na świecie. Klarna podsumowuje 2022 rok

1 rok temu
Jaki był największy sukces marki Klarna w 2022 roku? Przed jakimi wyzwaniami marka stanęła w ubiegłym roku? Które kanały komunikacji marketingowej były dla niej najważniejsze? Jak zmieni się to w 2023 roku? Przeczytaj pozostałe podsumowania roku 2022
O roku 2022 dla marki Klarna opowiada Agnieszka Jabłońska-Twaróg, B2C marketing manager w Klarna Polska.
Największy sukces w 2022 roku
W 2022 r. Klarna Polska obchodziła pierwsze urodziny. W tak krótkim czasie udało nam się pozyskać milion klientów, utrzymując wysoki poziom ich satysfakcji. To chyba największy sukces. W ciągu 12 miesięcy Klarna konsekwentnie poszerzała też sieć sklepów partnerskich. Jednym z największych osiągnięć polskiego zespołu było bez wątpienia wdrożenie płantosci Klarny w sklepach z grupy LPP, w tym Reserved, Sinsay, Mohito, House i Crop. Poszerzyliśmy też zakres działalności o zupełnie nowy wertykal – oferując nasze...
Idź do oryginalnego materiału