Matteo Bocelli w nowej kampanii marki Guess

fashionbiznes.pl 1 rok temu

W najnowszej kampanii na Święta 2023 marka Guess wyrusza w rejs wzdłuż bajecznego wybrzeża Bagni Alpemare, w Forte dei Marmi we Włoszech. Na pokładzie – włoski piosenkarz Matteo Bocelli oraz pochodząca z Albanii modelka i piosenkarka, Oriola Marashi.

Zdjęcia do sesji odbyły się w willi Alpebella, która w tej chwili należy do rodziny Bocelli. Ten nadmorski pałac na toskańskim wybrzeżu był wcześniej własnością Oliviero Campariniego, który w złotych latach „Dolce Vita” przekształcił elegancką rezydencję w jednej z najsłynniejszych klubów nocnych we Włoszech. To wspaniałe, przesiąknięte nostalgią miejsce, gościło w swych progach mnóstwo gwiazd i celebrytów, w tym Paolę di Liège (królową Belgii), Domenico Modugno i Charliego Chaplina.

mat. prasowy

Przeczytaj również: Targi Modowe 2024: co czeka nas w przyszłym roku?

Najnowsza kampania, zrealizowana została według interpretacji słynnego ukraińskiego duetu fotografek – Vicoolyi i Saidy. Nadzór artystyczny sprawował Guess Chief Creative Officer – Paul Marciano. Kolekcja przenosi nas do magicznego, pełnego blasku i przepychu świata VIP-ów. Możemy podejrzeć, jak ukrywają się przed słońcem w przepięknej włoskiej willi, wybierają się na wycieczkę stylowym kabrioletem i spędzają czas w otoczeniu prywatnych odrzutowców oraz luksusowych jachtów.

Od wielu lat mam bardzo bliskie relacje z rodziną Bocelli, dlatego możliwość zrealizowania kampanii w Villa Alpebella była dla mnie absolutnym zaszczytem – mówi Paul Marciano. Znam Matteo od kiedy był jeszcze dzieckiem i jestem zachwycony obserwując, jak daleko zaszedł, spełniając swoje marzenie o zdobyciu międzynarodowej sławy. To bardzo ekscytujący okres w jego karierze i cieszę się jego sukcesem. Matteo i Oriola są olśniewający, doskonale się uzupełniają, a Vicoolya i Saida świetnie uchwyciły silny, ikoniczny i nostalgiczny nastrój kolekcji. Dzięki swojej historii i pięknej scenerii – willa i miejscowość Forte dei Marmi były idealnym tłem do przedstawienia nowej kolekcji – dodaje Marciano.

Przeczytaj również: Inwestorzy nie próżnują. Sprawdź najnowsze fuzje i przejęcia w branży

Nowa kampania doskonale oddaje wyrafinowany charakter kolekcji Guess Holiday, obejmującej sukienki w kształcie klepsydry, eleganckie garnitury, spodnie, komplety i dodatki w niepowtarzalnym stylu retro, połączonym z nowoczesnym duchem Guess. Czarno-białe zdjęcia przywołują romantyczną atmosferę Włoskiej Riwiery.

To jeden z najbardziej ekscytujących okresów mojego życia – komentuje Matteo. Od wydania mojego debiutanckiego albumu, przez trasę koncertową i dzielenie się moją muzyką z fanami na całym świecie, po możliwość wystąpienia w kampanii Guess. To dla mnie ogromny zaszczyt. Praca z całą ekipą Guess była świetną zabawą, a sesja zdjęciowa w miejscu, które nazywam domem, sprawiła, iż było to jeszcze bardziej wyjątkowe doświadczenie podsumowuje.

Przeczytaj również: Adidas: historia marki. Najważniejsze kolaboracje

Zdjęcie główne: mat. prasowy

Idź do oryginalnego materiału