Piąty pod względem aktywów bank w Polsce zadecydował o przyszłości swojego employer branding. mBank i Linkleaders przedłużyły współpracę.

Owocna współpraca
mBank i Linkleaders współpracują od 2019 roku. Owocami wspólnych działań są liczne nagrody dla projektów, które realizowała dla instytucji agencja. Ich przykładem jest nagroda główna za strategię EB w konkursie Employer Branding Excellence Awards 2024, czy Złote Spinacze, gdzie podmioty wspólnie zdobyły kilka nagród.
Linkleaders to łódzka agencja, która zajmuje się PR i Employer Branding. Specjalizuje się w branżach Real Estate, Tech and Innovation, Finanse oraz Business Services. Do jej klientów należą między innymi Pracuj.pl, Shell, LuxMed, czy Fujitsu.
mBank i Linkleaders razem na dłużej
Nowa umowa pomiędzy agencją a mBankiem została podpisana na trzy lata. W jej ramach Linkleaders będzie odpowiedzialna za szereg zadań. Należą do nich działania strategicznie związane z wizerunkiem mBanku jako jednego z czołowych pracodawców w Polsce, kampanie rekrutacyjne i wizerunkowe dla obszarów takich jak IT, Contact Center, placówki detaliczne czy bankowość korporacyjna, a także komunikacja skierowana do młodych wraz z prowadzeniem profilu EB mBanku na Instagramie oraz jego obsługa contentowa i kreatywna.
Agencja podkreśla, iż dzięki nowej umowie umocni pozycję lidera employer brandingu w sektorze finansowym. Kontynuacja współpracy pomoże także mBankowi między innymi w dalszym tworzeniu przyjaznego i angażującego środowiska pracy.

mBank i Linkleaders przedłużają współpracę. Trzyletni kontrakt

RPP tym razem zaskoczyła. Obniżka stóp procentowych
Czytaj więcej

3 promocje bankowe z najkrótszym okresem karencji.

BIZnest Konto Nest Banku – analiza rachunku firmowego

Jak wybrać kartę kredytową i z niej rozsądnie korzystać?
