Miejsce na Twoją historię – Colliers rozpoczął nową kampanię employer brandingową

3 miesięcy temu

Wielbicielka biwaków, która zarządza nieruchomościami, czy fan planszówek, który o ESG wie wszystko i wspiera właścicieli w dekarbonizacji ich nieruchomości – w Colliers każdy pracownik może wykorzystać swoje zainteresowania, doświadczenie i energię do budowania sukcesu i historii całej firmy. Pod hasłem „Miejsce na Twoja historię” Colliers, wiodąca firma doradcza na rynku nieruchomości komercyjnych rozpoczęła właśnie działania employer brandingowe, które kieruje zarówno do obecnych, jak i przyszłych pracowników, prezentując przyjazne środowisko pracy sprzyjające rozwojowi.

12 historii

Osią kampanii jest seria 12 filmów, których bohaterami są pracownicy Colliers, zarówno doświadczeni managerowie, jak i specjaliści, którzy opowiadają o rozwoju kariery w firmie oraz o tym, jak mogą wykorzystać swoje różnorodne umiejętności w miejscu pracy, i jak dzięki temu realizują swoje zawodowe pasje.

– Pomysł na kampanię employer brandingową pod hasłem „Miejsce na Twoją historię” powstał w momencie, kiedy przeanalizowaliśmy ścieżki rozwoju naszych pracowników i zobaczyliśmy, jak różnie się kształtują – część z nich od początku swojej kariery zawodowej konsekwentnie idzie jedną ścieżką, część zmienia kierunki rozwoju, czasem choćby kilka razy, niejednokrotnie po wielu latach pracy w jednym obszarze. W Colliers mamy na to przestrzeń, gdyż w oparciu o nasze wartości – przedsiębiorczość, nastawienie na współpracę, dbanie o relacje, odpowiedzialne postępowanie i eksperckość – tworzymy różnorodne środowisko, które skupia ludzi o rozmaitych kompetencjach, wykształceniu, doświadczeniu czy podejściu. To, co nas łączy, to nastawienie na ciągłe odkrywanie, szukanie nowych rozwiązań, otwartość na nowości, elastyczność i wspieranie siebie nawzajem. W takich warunkach możemy działać i tworzyć nasze historie, a także dokładać własne “cegiełki” do historii firmy, niezależnie od wieku czy etapu kariery, i to chcieliśmy podkreślić w naszej kampanii – mówi Agata Błaszkiewicz, Senior Director ds. HR i Administracji w Colliers.

Kampania realizowana będzie na stronie Colliers.pl, na firmowych kanałach w social mediach oraz na portalach rekrutacyjnych.

Nagrody

W trosce o dobrostan zespołu Colliers co roku przeprowadza badanie zaangażowania pracowników, w którym mogą oni wyrazić swoją opinię nt. pracy w firmie i zasugerować zmiany, jakie powinny być wprowadzone, aby pracowało się lepiej. Na podstawie wyników ankiety firma otrzymała tytuły Najlepszy Pracodawca (2017 i 2019) oraz Inwestor w Kapitał Ludzki (2019, 2021, 2022 i 2023). W 2023 r. Colliers wyróżniony został certyfikatem Równa Firma przyznawanym przez magazyn „Forbes Women”.

Kampania „Miejsce na Twoją historię” dostępna jest na stronie https://bit.ly/3Ow6jKI

Idź do oryginalnego materiału