Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie poszukuje kandydatów na stanowisko DS. REALIZACJI ŚWIADCZEŃ

2 tygodni temu
Zakres podstawowych czynności - przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych dotyczących świadczeń dla klientów MOPR, - prowadzenie rejestrów i ewidencji świadczeniobiorców oraz ewidencji spraw prowadzonych przez pracowników Sekcji, - przygotowywanie dokumentacji dotyczącej zgłoszeń do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych klientów MOPR, - przygotowywanie dokumentacji dotyczącej odprowadzanych składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne od przyznawanych świadczeń, - przygotowywanie danych do sprawozdań w części dotyczącej realizowanych przez Sekcję zadań, - kooperacja z komórkami organizacyjnymi MOPR w zakresie wykorzystania limitów finansowych Działu, - przygotowywanie dokumentacji związanej z realizacją świadczeń: list płatniczych, zleceń oraz skierowań, - ładowanie na kartę PEKA uprawnień do jednego gorącego posiłku dziennie, - comiesięczne rozliczanie usług opiekuńczych, - przygotowywanie zaświadczeń dla klientów zewnętrznych, - zatwierdzanie list płatniczych pod względem formalno - rachunkowym, - elektroniczne wysyłanie list płatniczych, - udział w szkoleniach w sytuacji zmiany przepisów, - stosowanie Instrukcji dotyczącej trybu postępowania w zakresie windykacji należności. -. - Wymagania obowiązkowe - Znajomość KPA oraz Ustawy o pomocy społecznej, - Wykształcenie średnie, - Dobra umiejętność obsługi programów Word, Excel - Wysoki poziom umiejętności społecznych, w szczególności: komunikacji, asertywnego zachowania, nastawienia na współpracę, -. - Wymagania pożądane - Wykształcenie wyższe na jednym z kierunków: administracja, ekonomia, w zawodzie pracownika socjalnego, - Doświadczenie w pracy w jednostkach administracji publicznej, - Ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego. -. - Oferty należy składać do 2024-05-16
Idź do oryginalnego materiału