Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie poszukuje kandydatów na stanowisko KONSULTANT DS. PRAWNYCH

1 tydzień temu
Zakres podstawowych czynności - przeprowadzanie konsultacji z pracownikami socjalnym oraz udzielanie im informacji prawnych, - udzielanie informacji osobom i rodzinom o obowiązujących przepisach z zakresu prawa rodzinnego i opiekuńczego, zabezpieczenia społecznego i ochrony praw, lokatorów - udzielanie informacji prawnych oraz konsultacji Kierownikom Filii w indywidualnych sprawach klientów MOPR, - prowadzenie dokumentacji w zakresie konsultacji i udzielonych informacji, - przygotowywanie danych do sprawozdań z wykonania powierzonych zadań, - udział w szkoleniach w sytuacji zmiany przepisów oraz szkoleniach wynikających z potrzeb rozwojowyc -. - Wymagania obowiązkowe - Wykształcenie wyższe, magisterskie na kierunku prawo, - 3 lata stażu pracy, - Znajomość KPA w stopniu bardzo dobrym, - Znajomość Ustawy o pomocy społecznej w stopniu bardzo dobrym, - Wysoki poziom umiejętności zastosowania i interpretacji przepisów z zakresu Ustawy o pomocy społecznej, - Dobra umiejętność obsługi programów Word i Lex, - Wiedza i umiejętność adekwatnego traktowania informacji służbowych, - Wysoki poziom umiejętności obsługi klienta, - Umiejętność dostosowania zachowań do konkretnej sytuacji w celu sprostania wymaganiom w zmieniającym się otoczeniu w stopniu dobrym, - Umiejętność dobrej organizacji pracy, - Dobra umiejętność pracy w zespole, - Wysoki poziom umiejętności obiektywnej oceny problemu i sytuacji. -. - Wymagania pożądane - Ukończony kurs mediacji - 1 rok stażu pracy w jednostkach administracji publicznej, - 1 rok stażu pracy na stanowisku wymagającym stosowania przepisów prawa i ich interpelacji, - Ogólna wiedza z zakresu funkcjonowania samorządu terytorialnego, - Umiejętność prowadzenia mediacji i negocjacji, - Empatia, asertywność, gotowość do podnoszenia kwalifikacji. -. - Oferty należy składać do 2025-03-19
Idź do oryginalnego materiału