MomMe Cosmetics połączyła siły z Kicią Kocią – wyjątkową bohaterką książek dla dzieci

fashionbiznes.pl 2 lat temu

Kicia Kocia, czyli ulubiennica najmłodszych, znalazła się na opakowaniach kosmetyków polskiej marki MomMe. Co oznacza ta wyjątkowa współpraca?

Współprace między markami już na dobre zakorzeniły się w naszej świadomości. Kooperacje, projektanci tworzący w duetach, czy kolekcje specjalne wpisały się w naturalny cykl życia brandów w różnych dziedzinach. Począwszy od świata wielkiej mody, przez gadżety, kosmetyki, aż po całą gamę produktów dla dzieci. Globalny trend kooperacji wykorzystały już marki takie jak Disney czy też Lego, tworząc z tej okazji dedykowane kolekcje produktów. Polska marka kosmetyków dla dzieci i mam, MomMe Cosmetics, także posiada własny, wyjątkowy pomysł na współpracę.

MomMe Cosmetics połączyło siły z Kicią Kocią, czyli bohaterką książek dla dzieci. Tym sposobem polskie kosmetyki zyskały na opakowaniach wizerunek rezolutnej kotki. Ale myliłby się ten, kto sądzi, iż kooperacja ta opiera się wyłącznie na stworzeniu ładnych i przyciągających wzrok opakowań.

Kicia Kocia, czyli ulubiona bohaterka maluchów

Historyjki stworzone przez Anitę Głowińską są bardzo kolorowe i przyjazne dla maluchów, a do tego stawiają na edukację poprzez zabawę. W lekki i przystępny sposób odpowiadają na pytania, jakie dziecko może zadawać na co dzień: a po co myć zęby, kąpać się w wannie i smarować kremem przeciwsłonecznym? Celem obu marek jest połączenie pielęgnacji z dobrą zabawą, aby pokazywać i uczyć dzieci od najmłodszych lat zdrowych nawyków higieny i dbania o swoje zdrowie.

Kicia Kocia i MomMe

Wspólna seria kosmetyków daje rodzicom pretekst do rozmowy, w której mogą posłużyć się przykładem Kici Koci i razem z nią dbać o potrzeby edukacyjne oraz rozwojowe dzieci. Linia sygnowana wizerunkiem Kici Koci to selekcja produktów do pielęgnacji najmłodszych. Jej premiera miała miejsce w czerwcu tego roku.

W skład tej linii wchodzi spacerowy krem na każdą pogodę SPF 25, żel do mycia 2 w 1 w dwóch pojemnościach, wygładzający szampon do włosów, czyli znane bestsellery w nowej odsłonie, a także nowość w portfolio marki- pasty do zębów, przeznaczone dla dzieci w wieku 0-3 oraz 4-7 lat. Występują one w dwóch wariantach – z fluorem lub bez – o smaku mięty lub gumy balonowej.

Wszystkie kosmetyki, jak i ich surowce nie są testowane na zwierzętach. Dodatkowo ich wielką zaletą jest to, iż są odpowiednie dla wegan i wegetarian. MomMe to marka, która w swoich recepturach wykorzystuje wyłącznie naturalne i wysokiej jakości składniki. Dzięki nim rodzice mogą być pewni, iż zapewniają swoim dzieciom skuteczną i bezpieczną pielęgnację. To sprawdzone, przebadane dermatologicznie kosmetyki, które nie uczulają wrażliwej skóry malucha.

Branża kosmetyków dla dzieci to nie lada wyzwanie. Konsumenci są coraz bardziej świadomi, a co za tym idzie wymagający. MomMe Cosmetics od kilku lat konsekwentnie buduje silną pozycję na polskim rynku kosmetyków dla maluchów, a także ich mam. Oferuje kompletną, specjalistyczną linię pielęgnacyjną dla dzieci od pierwszego dnia życia oraz kobiet w ciąży już od pierwszego trymestru. kooperacja z Kicią Kocią to przede wszystkim dobra okazja, by razem z lubianą bohaterką książek zachęcać i uczyć dzieci do dbania o swoje zdrowie, poprzez odpowiednią i bezpieczną pielęgnację.

Idź do oryginalnego materiału