Codzienne sytuacje z życia młodych ludzi są podstawą serialu „Na wła$ny rachunek”. ING inicjatywę kieruje do młodych widzów.

„Na wła$ny rachunek”
„Na wła$ny rachunek” jest pierwszym serialem dotyczącym planowania finansowego na TikToku. Inicjatywa ING Banku Śląskiego jest kolejnym przykładem działań instytucji, które mają na celu wsparcie młodych ludzi w zarządzaniu budżetem i korzystaniu z okazji, które się przed nimi otwierają.
Z serialu widzowie dowiedzą się, w jaki sposób podejmować na co dzień coraz lepsze decyzje finansowe. Każdy z odcinków zawierać będzie wskazówki i podpowiedzi dotyczące rozwiązań z aplikacji Moje ING, które mogą w tym pomóc. Znajdą się w nim również informacje dotyczące promocji, okazji i rabatów, z których warto skorzystać.
Więcej o serialu
Serial ma w założeniu łączyć ze sobą rozrywkę i praktyczną wiedzę o pieniądzach. Jedną z jego głównych bohaterek będzie znana z TikToka Gincia. W jednym z odcinków pojawi się również twórca internetowy Mateo Brunetti, który z sukcesem przyciąga w internecie fanów, łącząc kuchnię, lifestyle i humor.
Produkcję można oglądać za pośrednictwem profilu banku ING na TikToku. Za koncept i przygotowanie serialu odpowiada Agencja Gong, za promocję – Media Hub.
ING Bank Śląski jest obecny na tej platformie już od 2022 roku. w tej chwili jego profil na TikToku śledzi prawie 100 tys. osób. To najlepszy wynik spośród wszystkich polskich banków, które mają tam swój profil.
Źródło grafiki: ING Bank Śląski

„Na wła$ny rachunek”. Serial o panowaniu nad finansami od ING na TikToku

Forum Odpowiedzialnego Biznesu wskazało liderów różnorodności. Bank Millennium znalazł się w ich gronie
Czytaj więcej

Promocje bankowe – czyli jak zarobić dodatkowe pieniądze?

Konta osobiste z najwyższą premią w kwietniu 2025

Co to PayU i na jakiej zasadzie działa?
