Najważniejsze wydarzenia w pigułce – 1 tydzień 2024

fashionbiznes.pl 10 miesięcy temu

Transakcje giełdowe, przejęcia, zmiany kadrowe, czy publikacje nowych kolekcji. Przygotowaliśmy zestawienie najważniejszych wydarzeń minionych dni z przenikających się światów mody i biznesu.

Przeczytaj również: Skandale, które poruszyły branżę mody w 2023 roku

Polskie modelki bohaterkami najnowszej kampanii Prady

Wiosenna kampania Prady to hołd indywidualności w formie 40 portretów modeli i modelek uchwyconych w obiektywie Willy’ego Vanderperre’a. Wśród wybranek włoskiego domu mody pojawiły się też polskie twarze!

Answear.com wśród najszybciej rosnących e-commerce’ów w Europie. W 2023 roku zanotował 29 proc. wzrost

Answear.com kontynuuje rozwój w dwucyfrowym tempie, wciąż plasując się wśród liderów rozwoju europejskiego sektora e-commerce. W 2023 roku spółka zanotowała 29 proc. wzrost, osiągając sprzedaż rzędu 1,3 mld złotych. Sprawdź pozostałe dane.

Przeczytaj również: Jak media społecznościowe zmieniły PR?

Polski lider handlu coraz bliżej wejścia na internetowy rynek kosmetyczny

Dino Polska szykuje się do handlu online. Jedna z najpotężniejszych sieci sklepów w Polsce jest o krok przejęcia 75 proc. udziałów w drogerii internetowej ezebra.pl. Dowiedz się więcej.

GUESS debiutuje na stokach narciarskich w nowej, zaskakującej roli

Guess, amerykańska marka odzieżowa, uruchomiła przestrzenie wypoczynkowe w znanych kurortach narciarskich. W ten sposób chce zwiększyć swoją widoczność w Europie. Z tej okazji powstanie również kolekcja odzieży dedykowana sportom zimowym.

Przeczytaj również: To najgorzej oceniane marki modowe 2023 roku. Na liście znalazł się jeden z luksusowych brandów

Jedna z najpopularniejszych polskich marek odzieżowych trafi w ręce spółki Greenpoint

Spółka Redan zarządzana przez Radosława Wiśniewskiego podpisała umowę na sprzedaż sklepów stacjonarnych, e-commerce oraz znaku firmowego Top Secret. Sieć ma trafić w ręce spółki Greenpoint. Dowiedz się więcej.

Podsumowanie roku 2023: The ICON Agency

Rok 2023 był okresem wyzwań. Marki mierzyły się ze zmieniającymi się trendami oraz przyzwyczajeniami konsumentów. Otoczenie niższej sprzedaży detalicznej oraz środowisko wysokiej inflacji również nie sprzyjało. Na rynku znalazły się jednak podmioty, które nie uległy tej presji. Jednym z nich jest The ICON Agency, która w trakcie ostatnich dwunastu miesięcy wyniosła swój biznes na wyższy poziom. Szczegółowo przyjrzeliśmy się jej działaniom.

Przeczytaj również: 13-letni Milan został przyjęty na staż do Louis Vuitton. Marka odkryła go przez platformę X

Zdjęcie główne: Pexels

Idź do oryginalnego materiału