NAOKO i Fundacja Pegasus po raz czwarty dla zwierząt. „Jesteśmy nie tylko marką modową, ale także społecznym partnerem”

fashionbiznes.pl 11 miesięcy temu

NAOKO to nie tylko wyróżniające się kolory i unikalne printy streetwearu. Marka już po raz czwarty przeprowadza akcję TRUE FRIEND, ramię w ramię z Fundacją Pegasus pomagając potrzebującym zwierzętom. Specjalnie zaprojektowana kolekcja t-shirtów już jest dostępna, a cały zysk z jej sprzedaży przeznaczony zostanie dla futrzaków. W inicjatywę już włączyły się gwiazdy polskich scen i telewizji oraz influencerzy.

Przeczytaj również: Polska branża odzieżowa cierpi, kiedy luksus nad Wisłą ma się świetnie

“I work hard so my dog can live a better life””” i inne hasła, z którymi utożsami się każdy miłośnik czworonogów, to motyw przewodni tej mini kolekcji, składającej się z 8 minimalistycznych t-shirtów. Zyski ze sprzedaży koszulek TRUE FRIEND by NAOKO zostaną przekazane Fundacji Pegasus.

zdjęcie stworzone z użyciem AI

Przeczytaj również: Po co się ubieramy modnie? 10 powodów dlaczego ubiór jest istotny w życiu

Zima to trudny czas dla schronisk, które często borykają się z kosztami bieżącego utrzymania, brakiem karmy czy niezbędnego wyposażenia. NAOKO chce poprawić tę sytuację. Jesteśmy nie tylko marką modową, ale także społecznym partnerem. Wierzymy, iż moda ma moc sprawczą, gdy wyraża wartości, za którymi się opowiadamy i mówi o sprawach dla nas ważnych. Czwarta edycja TRUE FRIEND to nasza cegiełka we wspólne tworzenie świata, w którym zwierzęta są szczęśliwsze – mówi Jacek Szyndler, współzałożyciel marki.

Kolekcja t-shirtów z czwartej edycji TRUE FRIEND x NAOKO, wspierająca Fundację Pegasus, jest już dostępna na stronie internetowej www.naoko-store.pl/collections/true-friend oraz w butikach stacjonarnych w Warszawie, Łodzi i Poznaniu. Wszystkie zyski ze sprzedaży zostaną przeznaczone na pomoc uratowanym psiakom i innym zwierzętom. Bardzo wierzymy w powodzenie tej akcji. Dzięki poprzednim inicjatywom NAOKO wspierającym między innymi Fundację Kosmos dla Dziewczynek, One Day, Unaweza czy Niechciane i Zapomniane, udało się przekazać już ponad 300 tysięcy złotych. Razem mamy wielką moc! podkreśla Jacek Szyndler.

zdjęcie stworzone z użyciem AI

Przeczytaj również: Czy warto kupować ubrania w lumpeksach? Zapytaliśmy eksperta!

Zdjęcie główne: mat. prasowy

Idź do oryginalnego materiału