Nowa Dyrektora Marketingu w Canal+ Polska

satinfo24.pl 3 miesięcy temu

Z dniem 21 października Ewa Soroka dołączy do CANAL+ Polska i obejmie stanowisko Dyrektora Marketingu.

Ewa Soroka będzie odpowiedzialna za budowanie i realizację strategii marketingowej dla produktów i marki CANAL+ oraz działania marketingowe skierowane do klientów B2C i B2B.

Ewa Soroka

Ewa Soroka doskonale rozumie specyfikę i wyzwania świata mediów. Jej unikalne doświadczenie z obszaru marketingu, digitalu, produktu i sprzedaży oraz rozumienie perspektywy i zachowań Klientów będą niezwykle cennym wsparciem przy realizacji działań marketingowych dla produktów i marki CANAL+.Edyta Sadowska, Prezes Zarządu CANAL+ Polska.

CANAL+ Polska posiada ugruntowaną pozycję na rynku płatnej telewizji i rozrywki, ale podobnie jak wiele firm z branży mediów transformuje swój biznes i staje się coraz silniejszym graczem na rynku usług i produktów cyfrowych. Taka zmiana wymaga spojrzenia na biznes z wielu nowych perspektyw i jest szansą na wdrożenie innowacyjnych rozwiązań, m.in. w obszarach marketingu czy komunikacji do Klientów, dlatego cieszę się z możliwości dołączenia do zespołu CANAL+ w tak ważnym dla firmy momencie.Ewa Soroka, Dyrektor Marketingu CANAL+ Polska.

Ewa Soroka jest związana z rynkiem mediów od niemal 15 lat. Specjalizuje się w projektach z obszaru transformacji cyfrowej oraz nowoczesnym, wielokanałowym marketingu.

Przez ostatnie lata Ewa Soroka była związana z Ringier Axel Springer Polska. Ostatnio jako Head of Subscribers Growth oraz Dyrektor Produktu zarządzała transformacją cyfrową i prowadziła działania na styku marketingu, produktu, akwizycji i retencji dla największych tytułów z portfolio RASP – portalu Onet.pl, dziennika Fakt i serwisów takich jak Fakt.pl, BusinessInsider.pl, Newsweek, Przegląd Sportowy i Forbes, co pozwoliło RASP zbudować rozpoznawalną i unikalną usługę subskrypcyjną na polskim rynku. Wcześniej zajmowała stanowisko Head of Fakt.pl, gdzie zarządzała biznesowo rozwojem serwisu Fakt.pl, oraz była związana z Media Impact Polska.

foto,źródło. Canal+ Polska

Idź do oryginalnego materiału