Czy można zapewnić klientom profesjonalną obsługę telefoniczną dzięki telefonu komórkowego, w dodatku będąc poza biurem? Gdy klientów przybywa, rozwijająca się firma może mieć coraz większy problem z połączeniami, ale istnieją na to skuteczne rozwiązania. Problem 1: Odbieranie wielu połączeń od klientów na telefonie komórkowym Komunikacja przez telefon komórkowy jest przeznaczona przede wszystkim do osobistego [...]
- Strona główna
- Zatrudnienie
- Obsługa klienta przez komórkę – jak to zorganizować?
Powiązane
Absurd przy drogach. Dlaczego koszą pobocza zimą?
4 godzin temu
Czy firmowego "śledzika" można uniknąć? „Mamy już dość"
23 godzin temu
Polecane
Nowa szczepionka na COVID-19 dla osób od 12 roku życia
21 minut temu
Mleczarnie rezygnują z odbioru mleka. Rolnicy w kropce
36 minut temu