Portal pracy Rocketjobs.pl postanowił oddać głos młodym pracownikom – przedstawicielom pokolenia Z. W ramach kampanii „Gen Z” powstała seria filmów o charakterze dokumentalnym #Rozmowyopracy. Teraz pokazujemy, jak #OdKulis wyglądała realizacja tej inicjatywy. – Motywacją do stworzenia tego projektu było przełamywanie szkodliwych stereotypów, naświetlenie problemu i kształtowanie nowych standardów na rynku, co składa się na naszą misję tworzenia nowoczesnego, inkluzywnego środowiska pracy – o tym, jak #OdKulis wyglądała realizacja kampanii „Gen Z” opowiada Artur Leśniak – marketing manager Rocketjobs.pl.
Pomysłodawcy i osoby zaangażowane w realizację kampanii
Gen Z to autorska kampania portalu pracy Rocketjobs.pl, który w dużej mierze tworzą młodzi pracownicy – również Zetki. To właśnie za sprawą sugestii jednej z członkiń zespołu marketingu, przedstawicielki generacji Z, zrodził się pomysł video-wywiadów z postmillenialsami.
W kampanię...