Organizacja imprez integracyjnych dla firm – poradnik krok po kroku

2 lat temu
Organizacja imprez integracyjnych dla firm to nie jest łatwa praca. W zależności od przedsiębiorstwa planowaniem zajmują się samodzielnie działy HR albo zlecają one usługę zewnętrznym firmom. Jak powinna wyglądać organizacja imprez integracyjnych? Czy warto je urządzać? Impreza integracyjna – co to znaczy?
Impreza integracyjna to po prostu spotkanie pracowników, zwykle poza miejscem pracy. Jej celem jest wzajemne poznanie się zespołu w luźnej atmosferze. Dobrze zorganizowana impreza zwiększa lojalność wobec firmy, pozwala pracownikom na lepsze zrozumienie jej działań i znacznie poprawia komunikację. Często łączy się ją ze szkoleniem albo spotkaniem podsumowującym rok.
Organizacja imprez dla pracowników – krok po kroku?
Niezależnie od tego, czy zlecamy organizację imprezy firmie zewnętrznej, czy też robimy ją samodzielnie, należy dokładnie przemyśleć jej formę i przebieg.
Krok 1. Ustalenie celu imprezy
Organizacja imprezy integracyjnej dla firmy...
Idź do oryginalnego materiału