„ORLEN dla Polski” – nowa wizerunkowa kampania, nadająca w rodzinnym tonie

4 miesięcy temu
Niedawno ruszyła nowa kampania reklamowa marki ORLEN. Koncern chce pokazać, jak bardzo zmienił się w przeciągu ostatnich lat. Dowodem na ogromną przemianę mają być przejęcia oraz strategiczne decyzje, którymi ORLEN się chwali. fot. screen YT
Kampania jest prowadzona pod hasłem „ORLEN dla Polski”. Można się z nią zetknąć zarówno w internecie, jak i telewizji czy outdoorze. Jej emisja potrwa do końca stycznia 2024 roku. Za realizację kampanii odpowiada agencja reklamowa Heart&Brain, natomiast za planowanie oraz zakup mediów – dom mediowy Sigma Bis.
Co przedstawia spot?
Spot przedstawia Pana Marka – inżyniera z 30-letnim stażem pracy w ORLENIE oraz jego rodzinę. Doświadczony pracownik opowiada swoim wnukom, jak przez dziesięciolecia zmieniała się firma, w której spędził ogromną część życia zawodowego.
Dumny z pracy w ORLENIE emerytowany mężczyzna, otwiera pudełko z zabawką, którą okazuje się być samochód...
Idź do oryginalnego materiału