Na rynku księgowości zachodzi przełom. Dzięki modelowi OSCBR Outsourcing biura rachunkowe nie muszą już inwestować w marketing, sprzedaż ani kosztowne systemy IT. Otrzymują gotowe pakiety klientów, bezpłatne narzędzia i gwarantowane wynagrodzenie – wszystko w ramach partnerskiej współpracy.
W tym modelu to zespół ekspertów OSCBR odpowiada za pozyskanie klienta i podpisanie umowy. Partnerskie biuro rachunkowe OSCBR przejmuje obsługę, korzystając z pełnego wsparcia merytorycznego i technologicznego .Księgowi mogą skupić się na tym, co najważniejsze – profesjonalnej obsłudze, bez ryzyka i dodatkowych kosztów.
Nowoczesna księgowość bez ryzyka
Model odpowiada na potrzeby zarówno biur rachunkowych, jak i przedsiębiorców. Biura zyskują stabilne przychody, które rosną wraz ze stażem współpracy i zakresem świadczonych usług. Przykładowo, dodatkowe rozliczenia są wyceniane zgodnie z tabelą opłat, a część tej kwoty trafia do księgowego.
„Wynagrodzenie biur rachunkowych jest gwarantowane, bez względu na to, czy klient zapłacił za usługę czy nie i rośnie wraz ze stażem współpracy. To uczciwy i przejrzysty model, który premiuje zaangażowanie” – podkreśla Honorata Madeja, Dyrektor Projektów Strategicznych OSCBR.
Zaufanie przedsiębiorców
OSCBR zrzesza ponad 3000 lokalnych biur rachunkowych i dwukrotnie zdobyło tytuł Marki Godnej Zaufania (2023 i 2024). To dowód na to, iż klienci cenią jakość, transparentność i bezpieczeństwo współpracy.
„Partnerstwo w biznesie to dziś nie tylko szansa, ale często warunek sukcesu” – mówi Patrycja Strzelecka, współzałożycielka OSCBR. – „Dzięki OSCBR biura mogą rozwijać się bez ryzyka i kosztów związanych z marketingiem czy windykacją.”
CashDirector i mBank – technologia, która wspiera
Integralną częścią projektu jest mOrganizer finansów – nowoczesny system księgowy dostarczany przez CashDirector, zintegrowany z kontem firmowym w mBanku i systemem KSeF. Narzędzie automatyzuje codzienne procesy (np. OCR bez limitu, e-Segregator), usprawnia komunikację z klientem i pozwala na zdalną obsługę.
„Łączymy zalety nowoczesnej technologii z indywidualnym podejściem. Klient trafia do lokalnego eksperta, który zna jego branżę i otrzymuje pełne wsparcie” – zaznacza Przemysław Naklicki, Dyrektor Zarządzający OSCBR.
mBank to aktywny partner wspierający przedsiębiorców w zakładaniu działalności, finansowaniu i edukacji. Dzięki tej współpracy księgowość staje się prostsza, bezpieczniejsza i bardziej dostępna – zarówno dla klientów, jak i biur rachunkowych.
Korzyści dla biur rachunkowych
minimum 10 klientów na start bez działań marketingowych,
terminowe wynagrodzenie niezależne od płatności klienta,
wzrost przychodów wraz ze stażem i dodatkowymi usługami,
bezpłatny system księgowy i szkolenia,
możliwość awansu i nagród w strukturach OSCBR,
rozwój bez zwiększania zatrudnienia i kosztów operacyjnych.
Jak dołączyć?
Do projektu mogą dołączyć partnerskie biura rachunkowe OSCBR, które przeszły proces certyfikacji w OSCBR. Dołączenie do sieci, jak również certyfikacja w OSCBR i wdrożenie do projektu outsourcingu jest bezpłatne i realizowane z dedykowanym opiekunem. Więcej informacji można uzyskać na stronie internetowej: https://oscbr.pl/outsourcing lub pisząc pod adres e- mail: [email protected].