Dział usług Apple stale się rozwija, ale firma nie wyodrębnia poszczególnych usług, takich jak TV+, aby pokazać, jak każda z nich radzi sobie finansowo. Wypełniając tę lukę, nowe raporty pokazują, jakie szacunkowe przychody wygenerowały dla firmy największe hity Apple TV+.
Najpopularniejsze programy Apple TV+ generujące przychody to m.in. „The Morning Show”, „Severance”.
Analityka papugi jest wiodącym graczem w dziedzinie transmisji strumieniowej danych telewizyjnych. W czasach, gdy wydajność usług przesyłania strumieniowego jest w dużej mierze ograniczona, klienci tacy jak Disney, Max, Amazon i Google zatrudniają firmę Parrot, aby uzyskać najważniejsze informacje na temat tego, jak radzą sobie ich własni streamerzy i konkurencja.
Dzisiaj nowe dane Parrot zostały udostępnione za pośrednictwem: Termin ostateczny raport skupiający się na Apple TV+.
W artykule tym szczególnie podkreślono, jakie przychody wygenerowały dla firmy największe hity Apple TV+.
Dane Parrot opierają się na „metodologii wyceny treści, która wykorzystuje formułę do korelacji zapotrzebowania odbiorców z subskrybentami, a tym samym przychodami”.
Oto, co wynika z ustaleń:
- Sezon 1 odprawy wygenerował ponad 200 milionów dolarów dla Apple
- Wygenerowano Slow Horses w podobnym przedziale czasowym 184,8 mln dolarów
- Wprowadzono „Poranny program”. 299,4 mln dolarówale przez „znacznie dłuższy okres czasu”
A co z Tedem Lasso, niekwestionowanym największym hitem Apple TV+? Wytworzyło się ogromne 609,4 mln dolarów dla Apple od trzeciego kwartału 2020 r. do trzeciego kwartału 2024 r.
Kto wie? Może nadchodzący sezon 4 mogłoby zwiększyć liczbę Teda Lasso do blisko miliarda.
Wersja 9to5Mac
Dzisiejsze Termin ostateczny raport jest bardzo wybiórczy pod względem tego, co podaje Parrot, w tym porównuje cztery różne programy TV+ w różnych ramach czasowych. Zatem z tego, co zostało udostępnione, należy wyciągnąć tylko określoną liczbę wniosków.
To powiedziawszy, przez cały czas interesujące jest spojrzenie na potencjalny wpływ finansowy, jaki Apple widzi w swoich największych hitach TV+. Mimo iż Apple regularnie operuje w liczbach większych niż w milionach, to wciąż są to znaczące liczby. Sukces Severance wyraźnie wskazuje na wyjątkowa szansa, jaką ma Apple z sezonem 2, aby cieszyć się kolejnym momentem w stylu Teda Lasso.
Co sądzisz o raportach przychodów firmy Parrot z Apple TV+? Daj nam znać w komentarzach.
Najlepsze akcesoria do Apple TV i domu
FTC: Korzystamy z automatycznych linków partnerskich generujących dochód. Więcej.