Palmiarnia Poznańska poszukuje kandydatów na stanowisko referent - ds.obsługi klienta

6 dni temu
Zakres podstawowych czynności: obsługa kasy biletowej w tym ; sprzedaż biletów wstępu do Palmiarni oraz innych materiałów , pamiątek , folderów , oraz innych usług zgodnie z obowiązującym cennikiem; - prowadzenie odpowiedniej dokumentacji związanej ze sprzedażą; wystawianie dokumentów księgowych potwierdzających dokonanie wszystkich operacji ; prowadzenie ewidencji sprzedaży VAT; rozliczanie się w obowiązujacych terminach z powierzonego mienia; codzienne rozliczanie się z utargów według zestawienia ilościowo-wartościowego codzienne sporządzanie raportów kasowych i wydruków z kasy fiskalnej; prowadzenie statystyk sprzedaży dla celów sprawozdawczych dla dyrektora oraz WGK; dbanie o należyte zabezpieczenie gotówki oraz innych walorów pieniężnych będących na stanie punktu sprzedaży biletów; archiwizowanie dokumentów księgowych -. - Wymagania obowiązkowe: 1.Wykształcenie średnie kierunkowe2. obsługa kas fiskalnych i terminali płatniczych,3. obsługa komputera w tym programu Excel4.doświadczenie na podobnym stanowisku -. - Wymagania pożądane: 1.znajomość programu KSAT2.znajomość języka angielskiego -. - Oferty należy składać do 2024-10-30
Idź do oryginalnego materiału