Panel – Walka o talenty i dobrostan pracowników w dobie AI

10 miesięcy temu

03 października odbyła się konferencja Instytut Humanites dla Pracodawców: „Walka o talenty i dobrostan pracowników w dobie AI.” jako podsumowanie pierwszej globalnej akcji wellbeing z Polski Dwie Godziny dla Rodziny / Człowieka.

JAKICH LIDERÓW POTREZBA ŚWIATU W DOBIE AI I REWOLUCJI TECHNOLOGICZNEJ?

O tym, jakich liderów potrzeba światu w obliczu rewolucji cyfrowej i kryzysów cywilizacyjnych, dyskutowali goście panelu „Walka o talenty i dobrostan pracowników w dobie AI” przedstawiciele biznesu korporacyjnego.

Panel poprowadził dziennikarz, pisarz i autor podcastu #K3: Dariusz Bugalski. W rozmowie wzięli_ły udział: Anna Gott – Kędzierska, Menedżerka ds. Kultury Organizacyjnej w Orange Polska, Tomasz Kukulski, Prezes Bibby Financial Services Polska, Zofia Dzik, Prezes Instytutu Humanites, Bogusława Mazurek, People Experience Officer I HRBP CRIDO, Agnieszka Wojtyna President AIESEC Polska.

ROZDANIE NAGRÓD:

W trakcie wydarzenia odbyło się uroczyste wręczenie nagród w konkursie na realizację akcji wellbeing dla pracodawców – Dwie Godziny dla Rodziny/Człowieka #2h4family #4human.

Gratulujemy laureatom tegorocznego konkursu na realizację akcji:

Gratulujemy wyróżnionym firmom:

  • Intrum,
  • Signify,
  • Grupa TAURON,
  • Polska Spółka Gazownictwa,
  • Cerrad.

PRZECIWDZIAŁANIE SAMOTNOŚCI:

Celem Akcji #2h4family jest przypominanie o roli i wartości płynących z budowania relacji międzyludzkich, bliskości z drugim człowiekiem i pielęgnowania więzi rodzinnych. Wierzymy, iż dzięki zmianie społecznej, którą inspirujemy, jesteśmy w stanie walczyć ze zjawiskiem samotności, które według wielu badań prowadzi do pogorszenia jakości życia, wielu chorób (w tym depresji) i niestety często do przedwczesnej śmierci*. W Instytucie Humanites wierzymy, iż z dobrych relacji międzyludzkich, czyli takich w których jesteśmy akceptowani i kochani, płynie wiele szczęścia i poczucia sensu (także w pracy!).

Zobacz film z tego wydarzenia:

Na konferencji gościli przedstawiciele firm, które poprzez swoje zaangażowane a także popularyzację kampanii w Polsce i za granicą przyczyniły się do rozwoju i międzynarodowego sukcesu akcji. Praktyki tych firm z zakresu ESG, CSR i kultury dobrostanu stanowią doskonałe benchmarki dla organizacji, które chcą rozwijać takie programy.
Konferencja to doskonała okazja do wymiany doświadczeń, rozmowy na temat celów i wyzwań stojących przed liderami biznesu i kadrą zarządzającą.

Partnerem wydarzenia jest Fundacja CRIDO.

* dane wg. Raport „The Global Risks Report 2019” – World Economic Forum (samotność obok katastrofy klimatycznej wskazana jako jedno z największych zagrożeń dla dzisiejszego świata)

Idź do oryginalnego materiału