Nową funkcję aplikacji mobilnej mBank udostępnił drugiej grupie klientów. Skorzysta z niej 450 tys. osób więcej.
mOkazje zakupy w fazie pilotażu
Już ponad dwa miesiące trwa pilotaż nowej usługi mBanku dla pierwszej grupy klientów. Bank zdecydował o udostępnieniu nowego rozwiązania kolejnym z nich. Nowa grupa licząca 450 tys. klientów będzie mogła przetestować również pierwsze udoskonalenia funkcji.
Idea nowej funkcjonalności
mOkazje zakupy wpisują się w ideę mBanku, który chce ułatwiać swoim klientom wykonywanie codziennych czynności. Z badań wynika, iż blisko ¾ Polaków dokonuje zakupów w Internecie. Z tego powodu bank postanowił rozwinąć istniejącą już 10 lat funkcję mOkazje. Jej udoskonalenie, czyli mOkazje zakupy, pozwala dokonywać zamówień na produkty i oferty partnerów mBanku bezpośrednio w aplikacji mobilnej. Bank umożliwia płatność za nie dzięki darmowego przelewu z konta lub z karty kredytowej. Dane w formatce zamówienia zostaną automatycznie uzupełnione. Zakup wystarczy potwierdzić dzięki PIN-u w aplikacji mobilnej.
Umiejscowienie mOkazji zakupy
Klienci objęci pilotażem usługi po zalogowaniu się do aplikacji znajdą ją w zakładce „Zakupy”. By dokonać zakupu, wystarczy dodać interesujące nas produkty do koszyka. W aplikacji bankowej dostępne są artykuły z m.in. kategorii: elektronika, gaming, małe AGD, dom i ogród, sport, turystyka. Ilość produktów jest ciągle uaktualniana we współpracy z Morele — partnerem mBanku.
mBank zapewnia, iż już niedługo mOkazje zakupy będą dostępne dla wszystkich klientów banku.
Źródło grafiki: mBank