Great Minds – spółka należąca do Garden of Words Group wygrała przetarg na obsługę komunikacji w mediach społecznościowych PKO Ubezpieczenia – spółek ubezpieczeniowych z Grupy Kapitałowej PKO Banku Polskiego. Agencja odpowiedzialna jest za obsługę kanałów firmy na Facebooku i Instagramie oraz wsparcie w promocji programu wellbeingowego Balance Space.
W ramach współpracy Great Minds wspiera PKO Ubezpieczenia w działaniach wizerunkowych, rozwijając spójną narrację marki w przestrzeni cyfrowej. Agencja odpowiada za stałą obsługę kanałów social media, w tym prowadzenie profili na Facebooku i Instagramie, gdzie tworzy wartościowe treści angażujące użytkowników. W efekcie PKO Ubezpieczenia umacnia swoją rozpoznawalność wśród grupy docelowej.
Współpraca obejmuje także wsparcie komunikacyjne programu wellbeingowego Balance Space, a także szerszych działań firmy w obszarze dobrostanu, w tym pierwszego raportu społecznego PKO Ubezpieczenia „Dobrostan Polek 2025. Jak dzisiaj czują się kobiety?”. Great Minds odpowiedzialne jest m.in. za produkcję podcastów, które podejmują temat dobrostanu kobiet w Polsce.
„Prowadząc kanały marki na Facebooku i Instagramie, skupiamy się na tworzeniu treści, które wzmacniają wizerunek marki i angażują społeczność. Nasze działania digitalowe są zintegrowane z działaniami PR, które także wspieramy z ramienia Garden of Words. Dzięki temu dbamy o spójność przekazu marki.” – mówi Iwona Michalczyk, CEO Garden of Words Group.
Za realizację projektu po stronie Great Minds odpowiada zespół ekspertów z wieloletnim doświadczeniem w digital marketingu: Aleksandra Wojnicka, Digital Director, Agata Palmowska, Head of Creative Team oraz Katarzyna Leszkiewicz, Senior Digital Manager i Dominika Cianciara-Myga, Senior Digital Specialist.
Źródło: Great Minds