Po sensacyjnym rozstaniu z marką Nike postawił na nowy brand

fashionbiznes.pl 3 miesięcy temu

48-letnia ikona światowego golfa podpisała z marką TaylorMade umowę, której głównym założeniem jest stworzenie przez sportowca specjalnej linii odzieży. Ruch może wydawać się sensacyjny, ponieważ legendarny gracz niedawno rozstał się z Nike.

Mistrz golfa wesprze TaylorMade

Tiger Woods rozpoczyna współpracę z marką TaylorMade. Efektem kolaboracji ma być kolekcja, która zgodnie z założeniami trafić do sklepów w maju bieżącego roku. Dla Woodsa nie jest to pierwszy kontakt z marką. W 2017 roku grał on kijami wyprodukowanymi przez amerykański podmiot. – Nie pomoże ci to uderzyć dalej, ale będziesz wyglądać lepiej niż teraz – skomentował informacje o podpisaniu współpracy Woods.

To nie jest umowa poparcia, w której sportowiec wchodzi, buduje markę i ma nadzieję, iż wszystko pójdzie dobrze. To pełne, jednoznaczne, zaangażowane partnerstwo. Każdą decyzję podejmujemy wspólnie – powiedział David Abeles, prezes i dyrektor generalny TaylorMade.

Przeczytaj również:

Tiger Woods – legenda golfa

Woods jest najbardziej utytułowanym graczem ostatnich 25 lat. W trakcie trwania swojej kariery zdobył on 15 mistrzostw golfa – ustępując jedynie Jackowi Nicklausowi. W ostatnich latach jego kariera jednak zastopowała. Powodem okazały się kontuzje. W zeszłym roku zagrał on wyłącznie w dwóch turniejach PGA Tour. Jego ostatnie zwycięstwo miało miejsce w 2020 roku.

Przeczytaj również:

Zdjęcie główne: instagram @tigerwoods

Idź do oryginalnego materiału