Podsumowanie VI Kongresu AGD – część I

applia.pl 3 miesięcy temu

Za nami VI Kongres AGD – największa impreza branżowa w Polsce i święto AGD, które w tym roku zgromadziło rekordową liczbę ponad 400 osób. Wydarzenie zorganizowaliśmy wspólnie z Łódzką Specjalną Strefą Ekonomiczną – wielkie brawa dla całego zespołu!

Zaszczycili nas swoim udziałem prezesi i właściciele największych, ale nie tylko, producentów AGD (Amica Group, Beko Europe, BSH Home Appliances Group, Electrolux Group, Samsung Electronics), dystrybutorów (Euro-Net/EuroRTVAGD, Galicja Tomaszek, Media Markt / Media Saturn Holding, Media Expert – Terg), a także zakładów przetwarzania ZSEE (Elektrorecykling, PKR) oraz organizacji odzysku (ElektroEko Organizacja Odzysku Sprzętu Elektrycznego i Elektronicznego SA).

Wydarzenie prowadził Igor Sokołowski. Kongres AGD otworzyli Przewodniczący Rady Związku APPLiA Polska Konrad Pokutycki oraz Prezes Łódzkiej Specjalnej Strefy Ekonomicznej Tomasz Sadzyński. Po ich przemowie na scenie pojawił się Wiceminister Rozwoju i Technologii Ignacy Niemczycki. Następnie swój key note speech dotyczący kondycji branży AGD wygłosił Wojciech Konecki, Prezes APPLIA Polska. Michal Kanownik, Prezes Związku Cyfrowa Polska, poprowadził debatę strategiczną „Cyfrowy świat AGD. Dom, fabryka, sklep, konsument”, w której udział wzięli Piotr Stelmachów, VP Samsung, Krzysztof Nagodziński, Wiceprezes BSH, Robert Stobiński, Wiceprezes Amica oraz Michał Grzeliński, Country Director Poland & Baltics Beko Europe. Po niej fireside chat z Markiem Goleniem, Dyrektorem Departamentu Gospodarki Odpadami w Ministerstwie Klimatu i Środowiska, dotyczący zagadnień środowiskowych w branży AGD poprowadził Jakub Pawłowski.

Po przerwie kawowej rozmowy przeniosły się do dwóch sal – sali pierwszej, poświęconej szeroko rozumianemu przemysłowi oraz sali drugiej , w której po raz pierwszy w historii Kongresu poruszono tematykę dotyczącą człowieka w środowisku pracy.

W samo południe na sali nr 1 Wojciech Konecki poprowadził debatę liderów, podczas której z Markiem Kłoczką, Prezesem Krajowej Izby Gospodarczej, Maciejem Wituckim, Prezesem Lewiatana oraz Rafałem Dutkiewiczem, Prezesem Pracodawców RP, dyskutowali oni o barierach, wyzwaniach i szansach stojących przez dużymi przedsiębiorstwami oraz MŚP. Równolegle do tej rozmowy na sali 2. Dr Łukasz Marciniak, Dyrektor Programowy Hutchinson Institute, mówił o standardach ESG. Podczas gdy na sali 1. Igor Sokołowski podczas rozmowy z Tomaszem Sadzyńskim, Piotrem Ładą, Head of Project Management Hillwood, Pawłem Sowiczem, szefem fabryki Electrolux oraz Elizą Marques, ARP Dyrektorem Biura Inwestycji Kapitałowych próbował znaleźć odpowiedź na pytanie, czy Łódź przez cały czas jest atrakcyjnym miejscem do inwestycji, na sali 2. Miroslawa Jachym-Krupa, Senior Manager HRBP ISC Nort Area BEKO, oraz Joanna Sajko-Marciniak, Soft Skills Expert z Hutchinson Institute opowiadały o zależności między efektywnością ESG a efektywnością zespołu. Następnie na sali 1. Robert Fintak, Prezes Terra Hexen i Polskiej Izby Systemów Bezzałogowych oraz Michał Kierśnikiewicz, Członek Zarządu ATC Cargo, mówili o wyzwaniach i szansach stojącymi przed Polską w kontekście dostaw towarów, a na sali 2. Tomasz Dobryniewski, Dyrektor Zarządzający Daikin, Grzegorz Skrzypczak, Prezes Zarządu ElektroEko S.A., Daniel Lechniuk, Dyrektor Generalny i Pełnomocnik Zarządu Smart Work oraz dr Łukasz Marciniak, Dyrektor Programowy Hutchinson Institute rozmawiali z Wiktorem Doktórem, Prezesem Pro Progressio o tym, jak wykorzystać ESG do nowoczesnej transformacji firm.

Obrady na obydwu salach zamknęło wystąpienie Jaśka Meli, który opowiedział o przekraczaniu przez siebie własnych ograniczeń.

Imprezy nie mogłaby odbyć się bez wsparcia naszych sponsorów i patronów:

Partnerzy główni: ElektroEko Organizacja Odzysku Sprzętu Elektrycznego i Elektronicznego SA, ATC Cargo, Hillwood Polska, SmartWork
Partnerzy wspierający: DRADURA Polska Sp. z o.o., Etisoft
Partner merytoryczny: Hutchinson Institute
Patronat honorowy: Ministerstwo Rozwoju i Technologii, Prezydent Miasta Łodzi, Polska Agencja Inwestycji i Handlu
Patronat medialny: czasopismo Energia i Recykling, InfoProdukt

Idź do oryginalnego materiału