Polisa na sukces i satysfakcję w pracy i karierze. LINK4 z nagrodą „Friendly Workplace 2023”

10 miesięcy temu

Rozpoczęliśmy działalność 13 stycznia 2003 roku jako pierwsza w Polsce firma ubezpieczeniowa działająca w modelu direct. W tym roku świętowaliśmy nasze dwudziestolecie istnienia na rynku. Jesteśmy dostępni pod jednym, łatwym numerem telefonu (22) 444 44 44, za pośrednictwem którego nasi Klienci mogą uzyskać informacje na temat naszej firmy i produktów, poznać ofertę oraz kupić polisę. Pod tym samym numerem telefonu można również wezwać pomoc w razie wypadku a także zgłosić szkodę. Współpracujemy także z różnymi multiagencjami w Polsce, dzięki którym oferta LINK4 dostępna jest także u Agentów i Agentek. Od 2019 roku współpracujemy również z Agentami na umowach bezpośrednich.

Nasza oferta i podejście do obsługi Klientów spotkały się z uznaniem i dużym zainteresowaniem Klientów, co dało nam szerokie perspektywy rozwoju. Na początku swojej działalności oferowaliśmy jedynie podstawowe ubezpieczenia samochodu, a w tej chwili nasza oferta obejmuje również ubezpieczenie mieszkania i podróży, a także ubezpieczenia dla małych i średnich przedsiębiorstw.

Często towarzyszymy Klientom w trudnych sytuacjach życiowych. Wymaga to od nas nie tylko merytorycznej wiedzy, ale również wrażliwości i empatii. W 2020 roku powołaliśmy funkcję Rzecznika Klienta, którego działania pozwalają nam na lepsze zrozumienie perspektywy Klienta i jego odczuć w relacjach z naszą firmą. Jako firma ubezpieczeniowa mamy świadomość spoczywającej na nas odpowiedzialności.

Wierzymy, iż ubezpieczenia powinny być proste – to Misja naszej firmy, która w połączeniu z wartościami Klient, Szacunek i Mistrzostwo, wyznacza kierunek wszystkich naszych działań, zarówno tych podejmowanych wobec Klientów, jak i Pracowników.

Od września 2014 należymy do grupy PZU.

Ocena redakcji MarkaPracodawcy.pl

„W pierwszej kolejności wypada nam pochwalić LINK4 za nowoczesną i przyjazną kulturę organizacyjną, budowaną wokół wartości i opartej na szacunku względem pracowników. Doceniamy zaangażowanie firmy w działania na rzecz profesjonalnej komunikacji i budowania relacji z zespołem (newsletter #zdalniealerazem, LINKtranet), a także otwartość na głos i opinie pracowników. Tu nasze gratulacje za dobre wyniki w badaniu zaangażowania “Mów co myślisz” i program “Wasze Inicjatywy”! Na pochwałę zasługuje również idea programu wewnętrznego doceniania.

W sferze rozwojowej dostrzegamy dbałość o rozwój pracownika już na etapie onboardingu. interesująca i zróżnicowana forma charakteryzuje szkolenia dla menedżerów. Pragniemy także wyrazić uznanie za prozdrowotną politykę firmy, a także za odpowiedzialne podejście do idei work-life balance, czego dowodem jest np. elastyczne podejście do tematu pracy zdalnej, umożliwiające pracownikom indywidualny wybór miejsca wykonywania pracy.

Imponuje wspieranie przez LINK4 sportowych pasji pracowników (program LUDZIE LINK4) oraz działań prospołecznych, w które angażują się pracownicy firmy. Wszystko to umacnia nasze przekonanie, iż LINK4 to nowoczesne, otwarte środowisko i miejsce pracy godne polecenia. Gratulujemy nagrody!”

LINK4 jako pracodawca:

RELACJE Z PRACOWNIKAMI

Wielką wartością LINK4 jest kultura organizacyjna, która koncentruje się wokół trzech wartości: Klient, Szacunek i Mistrzostwo. Pracujemy z ludźmi i dla ludzi – Klienci są zawsze w centrum naszej uwagi. Podstawą naszych relacji i niezwykle istotną dla nas wartością jest Szacunek. Dlatego zawsze działamy fair: w stosunku do naszych Klientów i siebie nawzajem. Chcemy być najlepsi w tym, co robimy. Jesteśmy profesjonalni i zaangażowani. Mamy odwagę wprowadzać innowacyjne pomysły, ale przede wszystkim czujemy się odpowiedzialni za drugiego człowieka. Często towarzyszymy Klientom w trudnych sytuacjach życiowych – jako firma ubezpieczeniowa mamy świadomość spoczywającej na nas odpowiedzialności.

Kodeks Etyki – w tym roku zaktualizowaliśmy nasz Kodeks Etyki, który stanowi zbiór zasad etycznych obowiązujących w LINK4. Kodeks Etyki jest kompasem, który wskazuje adekwatną drogę i pomaga podejmować decyzje w naszej codziennej pracy. Stawiamy na prostą, szczerą i bezpośrednią komunikację. Lubimy razem pracować, a nasi Pracownicy to największa wartość LINK4. W każdym dostrzegamy potencjał i tworzymy przestrzeń, w której może go rozwijać. Nie tylko na gruncie zawodowym, ale też osobistym, związanym z realizacją prywatnych pasji i zainteresowań. Dajemy możliwość angażowania się w liczne inicjatywy charytatywne i sportowe wyzwania.

#ZDALNIEALERAZEM – to wydawany co dwa tygodnie newsletter pisany przez Prezes LINK4 Agnieszkę Wrońską, adresowany do wszystkich Pracowników. Ze swojej perspektywy podsumowuje w nim wyniki firmy i komentuje aktualne wydarzenia. Właśnie opublikowaliśmy 120 wydanie!

Mów, co Myślisz – budujemy angażujące środowisko pracy, dlatego nasze działania opieramy na opiniach naszych Pracowników. W tym celu prowadzimy cyklicznie niezależne badanie satysfakcji i zaangażowania Pracowników, w którym badamy skłonność do rekomendacji przez nich miejsca pracy oraz produktów. Badanie prowadzone jest dwa razy w roku. W letniej edycji wzięło udział 82% pracowników, a poziom zaangażowania, który jest jednym z naszych celów strategicznych kolejny raz osiągnął imponujący wynik 2 pkt % powyżej naszego celu.

Doceniam! – w naszej firmie działa system wzajemnego doceniania się. Stworzyliśmy w firmowym w Intranecie specjalną przestrzeń, w której możemy docenić pracę swoich kolegów i koleżanek z całej firmy, a także swojego przełożonego, czy Pracownika. Jak to działa? W każdym miesiącu każdy Pracownik może przyznać innym osobom 3 pochwały. Osoba pochwalona otrzymuje maila informującego o tym, z treścią otrzymanej pochwały. Raz na kwartał wybieramy osoby z największą liczbą pochwał i symbolicznie nagradzamy je punktami LINK4U ( do wykorzystania na platformie benefitowej).

Klienci o Nas – raz w miesiącu publikujemy w Intranecie komentarze, które nasi Pracownicy otrzymali od Klientów w podziękowaniu za miłą i profesjonalną obsługę. Z miesiąca na miesiąc jest ich coraz więcej! A raz na 3 miesiące wybieramy osoby, które Klienci chwalili najczęściej i nagradzamy je tytułem Mistrza Klienta, przyznając jednocześnie tym Pracownikom punkty LINK4U.

Komunikacja – nasz intranet to LINKtranet, czyli główne źródło informacji o życiu firmy. Znajdziemy tu wszystkie najważniejsze informacje dotyczące spółki, poszczególnych zespołów, a także procedury, dokumenty, oraz wszystko to, czym na bieżąco żyje firma.

Wasze Inicjatywy – słuchamy uważnie głosu naszych Pracowników i tego, co mają nam do powiedzenia. Dlatego stworzyliśmy w Intranecie specjalną przestrzeń, aby każdy Pracownik mógł zgłosić swój pomysł na usprawnienie dotyczące Klienta lub pracy w LINK4. Każdy zgłoszony pomysł jest skrupulatnie analizowany i – jeżeli to możliwe i uzasadnione – wdrażany. Autor każdego wdrożonego pomysłu otrzymuje punkty LINK4U.

Zainspiruj się – to cykl spotkań online z naszymi Pracownikami, którzy opowiadają o swoich pasjach, często dość nietypowych. Są wśród nas pszczelarze, amatorzy majsterkowania, sportowcy, podróżnicy. Jesteśmy zespołem rozmaitych osobowości i talentów, które świetnie się uzupełniają. To właśnie sprawia, iż wspólnie osiągamy ambitne cele biznesowe i jesteśmy otwarci na nowe pomysły, nową energię i nowe osoby.

Energia i Ambasadorzy – to grupy osób z różnych obszarów biznesowych w firmie, które w ramach dodatkowej działalności inicjują akcje i spotkania dla Pracowników mające na celu integrację i wspólne spędzenie czasu, takie jak wyjścia do kina, na lodowisko, wypad na kajaki czy też wyzwania sportowe. Witają także nowe osoby „na naszym pokładzie” i są ambasadorami LINK4 wewnątrz jak i poza firmą.

ROZWÓJ PRACOWNIKÓW

Nasi Pracownicy mają możliwość podnoszenia swoich kompetencji oraz kwalifikacji zawodowych poprzez szkolenia wewnętrzne (także w formule online) oraz zewnętrzne odpowiadające ich aktualnym biznesowym potrzebom.

Szkolenia organizowane wewnętrznie:

  • Welcome Day – dwa dni stacjonarnego szkolenia dla wszystkich dołączających do organizacji Pracowników, podczas których zapoznają się z kulturą organizacyjną firmy, zwyczajami, zasadami. To czas adaptacji, integracji i bezpośredniego poznania swoich przełożonych ( na co dzień nasza praca to głównie rzeczywistość zdalna),
  • wdrożeniowe – stanowiskowe- kierowane do nowych Pracowników ,
  • obowiązkowe– z zakresu procedur i regulaminów obowiązujących w LINK4 lub wynikających z przepisów BHP czy KNF,
  • Kafeteria – Warsztaty wewnętrzne –szkolenia warsztatowe z kompetencji behawioralnych mające na celu podnoszenie efektywności pracy menadżerów i specjalistów,
  • sesje feedbackowe – indywidualne sesje coachingowe podnoszące umiejętności obsługi Klienta,
  • indywidualne sesje rozwojowe z uczestnikami programu JuniorLink4Leaders w oparciu o raport Extended Disc.

Szkolenia zewnętrzne – Pracownicy regularnie uczestniczą w szkoleniach specjalistycznych, studiach podyplomowych.

Jesteśmy Partnerem Uczelni WSB Merito w Warszawie – dzięki partnerstwu nasi Pracownicy mogą skorzystać z preferencyjnych warunków finansowych na studia realizowane na uczelni oraz wziąć udział w projektach naukowo – biznesowych.

Programy rozwojowe:

  • JuniorLink4Leaders – szkolenia dla nowych menadżerów – zapoczątkowany w 2020 roku cykl szkoleniowy – kompendium wiedzy i „laboratoryjnych” doświadczeń dla osób obejmujących stanowiska kierownicze (do 6 miesięcy po awansie).
  • OWU Menadżera – szkolimy patrząc w przyszłość! Cykl warsztatów dla kadry kierowniczej. Spotkania w kilkunastoosobowych grupach wzmacniające naszych liderów w kompetencjach miękkich, min. związanych z komunikacją. W trakcie spotkań przechodzimy przez cykl „życia” Pracownika w organizacji pokazując przy tym zagadnienia z prawa pracy, czasu pracy czy RODO. Wierzymy, iż dobry MENAGER to mocny ZESPÓŁ i zaangażowany PRACOWNIK!
  • Liga Mistrzów – program rozwojowy dla menadżerów wysokiego szczebla.

Rekrutacje wewnętrzne – każdy Pracownik ma możliwość wzięcia udziału w rekrutacji wewnętrznej do innego zespołu/na inne stanowisko. Część rekrutacji kierowana jest wyłącznie do Pracowników wewnątrz organizacji.

Awans poziomy – na skutek porozumienia pomiędzy Pracownikiem i przełożonym o zmianie zakresu zadań i odpowiedzialności.

Awans pionowy – na skutek promowania osoby z dobrymi wynikami pracy i adekwatnym potencjałem do objęcia stanowiska wyższego szczebla.

WORK LIFE BALANCE

Praca hybrydowa – nasi Pracownicy mają wybór – pracują z biura lub z miejsca, które wskażą jako swoje stałe miejsce pracy. Godziny pracy są ustalane w porozumieniu z przełożonym, jesteśmy elastyczni w zakresie rozpoczynania pracy –Pracownik może to zrobić między godziną 6:00 a 10:00. Do pracy zdalnej nasi Pracownicy otrzymują finansowy dodatek. Nie określamy z góry, iż dany zespół lub Pracownik ma być w biurze w konkretne dni tygodnia, a w inne pracować zdalnie. To przełożeni wspólnie z zespołami oceniają, jakie są potrzeby biznesowe ich obszarów i jaka formuła pracy będzie w ich przypadku najbardziej adekwatna.

Dzieci naszych Pracowników – mamy upominki dla nowych członków rodzin naszych Pracowników. Organizujemy akcje dla dzieci, np. świąteczne warsztaty, pamiętamy o prezentach z okazji Dnia Dziecka.

Biuro – pracując w biurze, korzystamy z wygodnych, kolorowych, nowoczesnych przestrzeni, w pełni wyposażonych w sprzęt. Nasi Pracownicy mogą bezpłatnie korzystać z parkingu, który znajduje się w budynku biura. Nasza administracja dba o dostawy świeżych owoców, wybór herbat, świetną kawę i smakowe herbaty. W okresie zimowym imbir i cytryna to coś, co znajdziemy w każdej kuchni, latem zapraszamy naszych pracowników na lody.

Nie ogranicza nas formalny dress code, wszyscy mówimy do siebie na „ty”, niezależnie od rangi stanowiska.

Dwie Godziny dla Rodziny/dla Człowieka – wzięliśmy udział w międzynarodowej akcji aby nasi Pracownicy mogli spędzić dwie symboliczne godziny z najbliższymi.

ZDROWE MIEJSCE PRACY

Akcje sportowe – w LINK4 działają dwie grupy – Energia i Ambasadorzy, których członkowie wraz z przedstawicielami zespołów HR organizują pod wspólnym szyldem LUDZIE LINK4 liczne akcje sportowe:

  • wyzwania sportowe – zbieranie kilometrów w dowolnej dyscyplinie (rower, chodzenie, bieganie),
  • udział w biegach (np. Biegnij Warszawa, Bieg Niepodległości),
  • spływy kajakowe,
  • wyjścia na lodowisko.

Akcje mają na celu edukację sportową oraz angażowanie Pracowników w działania charytatywne za (udział w sportowych wyzwaniach Pracowników firma przekazuje środki finansowe na cele dobroczynne – wsparcie chorych i upośledzonych dzieci pracowników).

Bezpieczeństwo cyfrowe – wspieramy kulturę bezpieczeństwa cyfrowego, cyklicznie edukujemy naszych Pracowników w tym temacie organizując webinary i spotkania.

Działania prozdrowotne – oferujemy abonamentową opiekę medyczną, finansowaną w 100% przez Pracodawcę (oferujemy także możliwość odpłatnego włączenia do pakietu członków rodziny Pracownika).

Krwiodawstwo – rok 2023 w LINK4 to rok, w którym edukujemy w zakresie krwiodawstwa w ramach akcji „KREW to życie, podziel się NIM”. Mamy za sobą webinary z honorowymi dawcami, których mamy kilkunastu wśród naszych Pracowników, a także webinar z ratownikiem medycznym. 22.09 wspólnie oddamy krew w budynku naszego biura. Do udziału w tej akcji zaprosiliśmy także wszystkich najemców budynku, w którym mieści się nasza siedziba. Dajemy dobry przykład

Owocowe dni – pamiętamy o witaminach, w wybrane dni tygodnia do biura dostarczane są owoce i warzywa.

BENEFITY W LINK4

  • OPIEKA MEDYCZNA – skierowana do wszystkich Pracowników zatrudnionych na umowie o pracę. Do opieki medycznej można również dopisać najbliższych.
  • UBEZPIECZENIE NA ŻYCIE – do oferowanego ubezpieczenia grupowego przystąpić może każdy Pracownik zatrudniony na umowę o pracę oraz jego mąż/żona, partner/partnerka a także dzieci, które ukończyły 18 rok życia.
  • KARTA MULTISPORT – kwota dofinansowania jest uzależniona od zadeklarowanego przez Pracownika dochodu na członka rodziny.
  • KAFETERIA BENEFIT SYSTEM – to program motywacyjny dla Pracowników, który pozwala na gromadzenie punktów LINK4U za osiągnięcia, wyniki i inicjatywy. Otrzymane punkty można wymieniać za pośrednictwem portalu my benefit korzystając z szerokiej oferty sklepów i usługodawców (np. Allegro, Cinema City i innych).
  • LINK4BABY – program skierowany do przyszłych linkowych rodziców, po narodzeniu nowego członka rodziny mogą wystąpić o przyznanie wyprawki dla dziecka (mata edukacyjna, szumiś).
  • ZFSŚ – dodatkowe wsparcie finansowe (wczasy pod gruszą, przelewy świąteczne, prezenty na dzień dziecka, wsparcie najbardziej potrzebujących).
  • Zniżki na produkty LINK4 – rabaty na polisy ubezpieczeniowe.

Zaangażowanie społeczne LINK4

Edukacja na rynku pracy

Jesteśmy obecni na targach pracy (min. targi Jobicon organizowane przez Pracuj.pl, targi na uczelniach wyższych), a nasi Pracownicy biorą udział w licznych wystąpieniach branżowych. Są członkami komisji konkursowych, występują w roli ekspertów i prelegentów.

W ostatnim czasie angażowaliśmy się w:

  • W FinTech & InsurTech Digital Congress
  • Wybór CDO Lidera Roku i CDO Projektu Roku (Chief Data Officer Forum)
  • Konferencja w segmencie rozwiązań Robotic Process Automation i Artificial Intelligence RPA&AI Tech Forum Copmuterworld Polska
  • Trendy Contact Center- konferencja zorganizowana przez Puls Biznesu.

Inicjatywy prospołeczne i charytatywne

  • Materialnie i niematerialnie pomagamy Hospicjum w Warszawie
  • Wspieramy Organizację – Ocean Marzeń
  • Organizujemy akcje sprzątania świata
  • Wspieramy chore i upośledzone dzieci naszych Pracowników
  • Zapewniliśmy wsparcie domu dziecka z Łodzi (zakupy doraźne, paczki dla dzieci)
  • Wspieramy Mistrzostwa Świata Dzieci z Domów Dziecka w piłce nożnej
  • Organizujemy akcje na rzecz potrzebujących zwierząt
  • Po raz czwarty jesteśmy partnerem konkursu Papaya New Directors – konkurs poprzez środki artystycznego wyrazu porusza ważne społecznie tematy, w tym roku dotyczy problemów dzieci i młodych osób cierpiących na depresję i zaburzenia lękowe
  • Nasi Pracownicy pod patronatem LINK4 brali udział w Charytatywnym Rajdzie Koguta

Odwiedź LINK4 na: https://kariera.link4.pl/

Idź do oryginalnego materiału