W listopadzie przychody VRG wzrosły rok do roku o 7,4 proc. Zgodnie z komunikatem opublikowanym przez spółkę ich poziom wyniósł 111,3 mln zł. Narastająca od początku roku spółka wypracowała 1,1 mld zł przychodu (+ 0,7 proc. rdr).
Przeczytaj również: Agnieszka Pruchnik i Sylwia Jaskulska z Answear.lab „Nasz wyróżnik to nie tylko inspirujące kolekcje limitowane, ale przede wszystkim inicjatywy prospołeczne mające na celu wsparcie kobiet” [wywiad]
Spółka VRG – poziom sprzedaży
Spółka VRG w swoim portfelu odzieżowym posiada takie marki, jak Vistula, Bytom, Wólczanka, Deni Cler. W listopadzie przychody ze sprzedaży z tego segmenty wyniosły 55.7 mln zł, czyli były wyższe od zeszłorocznych o 1,8 proc. W okresie od początku roku do końca listopada osiągnęły poziom 521,6 mln zł, spadając tym samym rok do roku o 9,6 proc. Przychody ze sprzedaży zrealizowane w segmencie jubilerskim (marka W.KRUK) wyniosły w listopadzie 55,5 mln zł i były wyższe rdr o 18,6 proc. W ujęciu narastającym ich wartość to około 585 mln zł (+ 12,2 proc. rdr).
Przeczytaj również: Jedna z ulubionych marek odzieżowych Polek zmniejsza ilość salonów stacjonarnych
Spółka VRG – sprzedaż internetowa
W jedenastym miesiącu bieżącego roku sprzedaż z online ukształtowała się na poziomie 14,5 mln zł. Rok do roku wzrosła ona o 26,9 proc. Od początku roku narastająco wyniosła ona 111 mln zł (- 21,1 proc. rdr). Skonsolidowana marża ze sprzedaży spółki w listopadzie osiągnęła 53,4 proc. (- 1,7 pp. rdr). Narastając, wyniosła ona 54,3 proc. (0,7 pp. rdr).
Przeczytaj również: Redaktorki mody pokochały te torebki. To idealny model na zimę
Zdjęcie główne: mat. prasowy