Popularny sklep internetowy dla kobiet z nowym CEO. Wcześniejsze doświadczenie zdobywał w Zalando

fashionbiznes.pl 11 miesięcy temu

Bonprix, sprzedawca odzieży należący do hamburskiego konglomeratu detalicznego Otto Group, ma nowego dyrektora generalnego. Torben Hansen od 1 kwietnia stanie na czele niemieckiej spółki.

Torben Hansen z dniem 1 kwietnia 2024 obejmie stanowisko CEO koncernu Otto Group. Przejmie także dział sprzedaży od swojego poprzednika Richarda Gottwalda, który z końcem maja odchodzi na emeryturę.

Hansen pracował wcześniej w Bringmeister, firmie zajmującej się dostawą jedzenia, gdzie obejmował stanowisko dyrektora zarządzającego i zainicjował transformację, aby uniezależnić firmę od jej poprzedniego właściciela Edeki. Wcześniej w latach 2014–2022 był wiceprezesem ds. re-commerce w Zalando. W tym czasie uruchomił internetową odsprzedaż mody na platformie i rozwijał działalność w dwunastu krajach. Pracował także dla Niemieckiego Centrum Badań nad Sztuczną Inteligencją (DFKI) w Saarbrücken oraz firmy konsultingowej McKinsey & Company.

Jego kariera zawodowa jest imponująca i charakteryzuje się wybitnymi osiągnięciami, przedsiębiorczością i umiejętnościami strategicznymi w różnych branżach, zwłaszcza w segmencie mody” – powiedział Marcus Ackermann, członek zarządu Otto Group, o nominacji Hansena. „Torben Hansen posiada dokładnie te umiejętności i wiedzę, które są potrzebne, aby poprowadzić firmę Bonprix w przyszłość trwale pełną sukcesów”.

Przeczytaj również: Detale podnoszą cenę. jak rozpoznać autentyczność luksusowej torebki po suwaku?

Zmiany w strukturach właściciela Bon Prix

Richard Gottwald, którego obowiązki przejmie Hansen, odchodzi na emeryturę. Swoje pierwsze kroki w strukturach spółki stawiał w 1989 roku jako młodszy kontroler. Od 2019 roku pełnił funkcję dyrektora generalnego Bonprix, a od 2016 roku jest członkiem zarządu spółki.

Oprócz Gottwalda po prawie 30 latach pracy w firmie Bonprix opuszcza także Markus Fuchshofen. Od 2016 roku Fuchshofen był także częścią zespołu zarządzającego Bonprix. Dołączył do firmy w 1994 roku i od tego czasu piastował różne stanowiska. Przeprowadził między innymi cyfrową transformację marki.

Zdjęcie główne: Torben Hansen, źródło:

Zdjęcie główne: Torben Hansen, źródło: neuhandeln.de

Idź do oryginalnego materiału