Poznaliśmy nowego (starego) dyrektora generalnego Under Armour

fashionbiznes.pl 8 miesięcy temu

Under Armour, spółka znana z produkcji wysokiej jakości odzieży sportowej, ogłosiła ponowne powołanie jej założyciela na stanowisko prezesa i dyrektora generalnego.

Przeczytaj również: Adidas podsumował ostatni rok. Nie spodziewał się takich wyników

Zmiany na kluczowych stanowiskach w Under Armour

Z dniem 1 kwietnia Kevin Plank obejmie obowiązki prezesa i dyrektora generalnego Under Armour. Założyciel spółki przejmie stery po Stephanie Linnartz, która ustępuje ze stanowiska CEO oraz członka zarządu amerykańskiego producenta odzieży sportowej. – Czuję się zaszczycona mogąc pełnić funkcję prezesa i dyrektora generalnego w Under Armour. Współpracowałam tu z wieloma niesamowitymi członkami zespołu, którym bardzo zależy na celu i misji firmy – przekazała w pożegnalnym komunikacie Linnartz.

Jestem dumna z naszych postępów w realizacji planu strategicznego. W tym wzmocnień zespołu, ewolucji produktów i marketingu oraz zwiększeniu koncentracji na rentowności. Mamy mocne podstawy do przyszłego rozwoju. Potencjał firmy jest nieograniczony. Będę przez cały czas kibicowała sukcesowi Under Armour – podsumowała dotychczasowa dyrektor generalna, której powody odejścia nie zostały upublicznione. Linnartz pozostanie doradczynią spółki do 30 kwietnia 2024 roku.

Przeczytaj również: Allegro publikuje wyniki i przedstawia plan ekspansji. Akcje spółki drożeją

Kevin Plank nowym (starym) CEO Under Armour

Kevin Plank założył spółkę Under Armour w 1996 roku. Od tej chwili aż do 2019 roku pełnił w niej funkcję dyrektora generalnego i przewodniczącego rady dyrektorów. W styczniu 2020 roku został mianowany prezesem wykonawczym i szefem marki. – W imieniu całego zespołu chcę podziękować Stephani za jej wkład w Under Armour. Szczerze doceniam jej ciężką pracę i poświęcenie – powiedział Plank.

Podczas swojej kadencji wzmocniła ona zespół kierowniczy. Zatrudniła specjalistów w kluczowych obszarach, w tym w produkcji, projektowaniu, łańcuchu dostaw, łączności z konsumentami i zarządzaniu regionalnym. Jej wcześniejsze doświadczenie w kierowaniu dużymi markami odegrały kluczową rolę w ukierunkowaniu naszej strategii konsumenckiej. W tym uruchomieniu amerykańskiego programu lojalnościowego UA Rewards. Wysiłki Stephani pomogły nam wejść na adekwatną ścieżkę. Życzymy jej sukcesów w przyszłych przedsięwzięciach – skomentował odejście Linnartz nowy (stary) dyrektor generalny Under Armour.

Prognozy finansowe Under Armour

Na początku ubiegłego miesiąca Under Armour podniosło prognozy dotyczące całorocznych zysków. Spółka poinformowała również, iż cięcia kosztów w ramach działań naprawczych zrekompensowały ciągły spadek przychodów. W tym czasie producent odzieży sportowej spodziewał się skorygowanego zysku w wysokości od 50 centów do 52 centów na akcję za kończący się w marcu rok obrotowy.

Zdjęcie główne: mat. prasowy

Idź do oryginalnego materiału