Poznańskie Ośrodki Sportu i Rekreacji poszukuje kandydatów na stanowisko Stanowisko ds. marketingu i PR/2 et.

3 tygodni temu
Zakres podstawowych czynności: Tworzenie i realizacja kampanii reklamowych. Praca z mediami społecznościowymi (tworzenie strategii, przygotowywanie kampanii, monitoring mediów społecznościowych). Tworzenie kampanii e-mailowych (e-mailing marketing). Segmentacja bazy danych (e-mailing marketing). Analiza kampanii e-mailingowych. Praca ze stroną internetową (optymalizacja strony, wrzucanie informacji, analiza ruchu na stronie). Tworzenie treści promujących firmę, takie jak blogi, artykuły, infografiki, video itp. Budowanie relacji z klientem POSiR. Przygotowywanie i wysyłanie komunikatów prasowych, informacji o nowych produktach, usługach lub ważnych wydarzeniach w zakładzie. kooperacja z firmą graficzną (zlecanie projektów, akceptacja projektów dla oddziałów/działów). Praca przy wydarzeniach promocyjnych (imprezy, eventy itp.). Analiza efektywności działań marketingowych. Zamawianie gadżetów i innych materiałów promocyjnych. kooperacja z działami/oddziałami POSiR i Urzędem Miasta. Opracowywanie raportów i informacji dotyczących działań POSiR dla Urzędu Miasta. kooperacja przy wydarzeniach organizowanych przez Dział Imprez (Maraton, Półmaraton itp.). Pozostałe działania związane z pracą w Dziale Marketingu.. - Wymagania obowiązkowe: Wykształcenie wyższe. Komunikatywna znajomość języka angielskiego. Znajomość pakietu MS Office. Umiejętność obsługi portali w mediach społecznościowych.. - Wymagania pożądane: 1. Doświadczenie w prowadzeniu stron internetowych i mediów społecznościowych. - 2. Doświadczenie w związane z praca przy eventach sportowych i marketingowo-promocyjnych. - 3. Doświadczenie w przygotowywaniu ofert sponsorskich. - 4. Zainteresowanie sportem. -. - Oferty należy składać do 2025-04-04
Idź do oryginalnego materiału