Brand manager to osoba, która odpowiada za kompleksową opiekę nad marką. Do jego zadań należy m.in. opracowanie strategii działań marketingowych, koordynacja kampanii reklamowych oraz analiza pozycji marki na tle konkurencji. W codziennej pracy współpracuje z działami kreatywnymi, sprzedażowymi oraz z agencjami zewnętrznymi. Stanowisko to wymaga elastyczności, otwartości oraz zdolności analitycznych, które umożliwiają szybkie reakcje na […]
Praca w marketingu – jak zostać brand managerem i co warto wiedzieć na początku kariery (cz. 1)?
marketerplus.pl 3 miesięcy temu
- Strona główna
- Zatrudnienie
- Praca w marketingu – jak zostać brand managerem i co warto wiedzieć na początku kariery (cz. 1)?
Powiązane
Joanna Bilewicz dołącza do zarządu Comarch
3 godzin temu
Oficjalnie pracuje u nas milion cudzoziemców
4 godzin temu
Praca inwentaryzacja co to – na czym polega i dla kogo
4 godzin temu
Polecane
Kolejny głos krytyki w stronę US Open. I to od kogo!
41 minut temu
Praca rolnika w nocy: czy jest dozwolona?
53 minut temu