Brand manager to osoba, która odpowiada za kompleksową opiekę nad marką. Do jego zadań należy m.in. opracowanie strategii działań marketingowych, koordynacja kampanii reklamowych oraz analiza pozycji marki na tle konkurencji. W codziennej pracy współpracuje z działami kreatywnymi, sprzedażowymi oraz z agencjami zewnętrznymi. Stanowisko to wymaga elastyczności, otwartości oraz zdolności analitycznych, które umożliwiają szybkie reakcje na […]
Praca w marketingu – jak zostać brand managerem i co warto wiedzieć na początku kariery (cz. 1)?
marketerplus.pl 5 miesięcy temu
- Strona główna
- Zatrudnienie
- Praca w marketingu – jak zostać brand managerem i co warto wiedzieć na początku kariery (cz. 1)?
Powiązane
Halina Frańczak nową Market Leader w DXC Technology Polska
1 godzina temu
Przemysł najtrudniejszy okres ma już za sobą
2 godzin temu
W przemyśle mały promyk w morzu stagnacji
3 godzin temu
Wikipedia będzie miała konkurencję? Stworzy ją Elon Musk
4 godzin temu
Start otwartych testów API KSeF 2.0
4 godzin temu
Czy szkolenia wlicza się do czasu pracy według przepisów
5 godzin temu
Polecane
Zbiory rzepaku w Polsce przekroczyły 3,6 mln ton – KE
49 minut temu
Zbiory warzyw gruntowych 2025 – najnowsze prognozy GUS
57 minut temu
Zbiory zbóż w Polsce powinny wynieść 34,85 mln ton – KE
57 minut temu