Brand manager to osoba, która odpowiada za kompleksową opiekę nad marką. Do jego zadań należy m.in. opracowanie strategii działań marketingowych, koordynacja kampanii reklamowych oraz analiza pozycji marki na tle konkurencji. W codziennej pracy współpracuje z działami kreatywnymi, sprzedażowymi oraz z agencjami zewnętrznymi. Stanowisko to wymaga elastyczności, otwartości oraz zdolności analitycznych, które umożliwiają szybkie reakcje na […]
Praca w marketingu – jak zostać brand managerem i co warto wiedzieć na początku kariery (cz. 1)?
marketerplus.pl 3 tygodni temu
- Strona główna
- Zatrudnienie
- Praca w marketingu – jak zostać brand managerem i co warto wiedzieć na początku kariery (cz. 1)?
Powiązane
10 biurowych historii, które brzmią jak fabuła serialu
2 godzin temu
Zarządzaj swoją karierą, bezrobocie czyha
4 godzin temu
Polecane
Hurkacz poszuka rewanżu z Paulem [ANALIZA]
1 godzina temu
Gdzie w UE pracuje się najdłużej? Polska w czołówce
1 godzina temu