Brand manager to osoba, która odpowiada za kompleksową opiekę nad marką. Do jego zadań należy m.in. opracowanie strategii działań marketingowych, koordynacja kampanii reklamowych oraz analiza pozycji marki na tle konkurencji. W codziennej pracy współpracuje z działami kreatywnymi, sprzedażowymi oraz z agencjami zewnętrznymi. Stanowisko to wymaga elastyczności, otwartości oraz zdolności analitycznych, które umożliwiają szybkie reakcje na […]
Praca w marketingu – jak zostać brand managerem i co warto wiedzieć na początku kariery (cz. 1)?
marketerplus.pl 4 miesięcy temu
- Strona główna
- Zatrudnienie
- Praca w marketingu – jak zostać brand managerem i co warto wiedzieć na początku kariery (cz. 1)?
Powiązane
Długoterminowa umowa koncernu na dostawę norweskiej ropy
4 godzin temu
Praca zdalna w Kodeksie pracy od kiedy obowiązuje
18 godzin temu
Polecane
Chiński cios w nabiał. Co dalej z polskim mlekiem i serem?
1 godzina temu