Brand manager to osoba, która odpowiada za kompleksową opiekę nad marką. Do jego zadań należy m.in. opracowanie strategii działań marketingowych, koordynacja kampanii reklamowych oraz analiza pozycji marki na tle konkurencji. W codziennej pracy współpracuje z działami kreatywnymi, sprzedażowymi oraz z agencjami zewnętrznymi. Stanowisko to wymaga elastyczności, otwartości oraz zdolności analitycznych, które umożliwiają szybkie reakcje na […]
Praca w marketingu – jak zostać brand managerem i co warto wiedzieć na początku kariery (cz. 1)?
marketerplus.pl 2 miesięcy temu
- Strona główna
- Zatrudnienie
- Praca w marketingu – jak zostać brand managerem i co warto wiedzieć na początku kariery (cz. 1)?
Powiązane
Niedobór kadr. Pracodawcy chcą aktywizacji osób 50 plus
2 godzin temu
Zmiany strukturalne na rynku pracy
3 godzin temu
Polecane
85 proc. mniej odszkodowań. Tak UE poprawia prawa pasażerów
1 godzina temu