Brand manager to osoba, która odpowiada za kompleksową opiekę nad marką. Do jego zadań należy m.in. opracowanie strategii działań marketingowych, koordynacja kampanii reklamowych oraz analiza pozycji marki na tle konkurencji. W codziennej pracy współpracuje z działami kreatywnymi, sprzedażowymi oraz z agencjami zewnętrznymi. Stanowisko to wymaga elastyczności, otwartości oraz zdolności analitycznych, które umożliwiają szybkie reakcje na […]
Praca w marketingu – jak zostać brand managerem i co warto wiedzieć na początku kariery (cz. 1)?
marketerplus.pl 1 miesiąc temu
- Strona główna
- Zatrudnienie
- Praca w marketingu – jak zostać brand managerem i co warto wiedzieć na początku kariery (cz. 1)?
Powiązane
Co czeka rynek pracy księgowych w 2025 roku
7 godzin temu
Zmiana w kodeksie pracy 2025 od kiedy – co warto wiedzieć?
11 godzin temu
Czy pracownik musi podpisać wypowiedzenie umowy o pracę?
13 godzin temu
Polecane
Ile można dorobić do emerytury? Nowe limity
1 godzina temu
Jak zmienia się podejście Polaków do inwestowania kapitału?
1 godzina temu
Rośnie skala oszustw finansowych wobec klientów
2 godzin temu