Pracownicy Sega of America ratyfikują umowę związkową dla 150 pracowników

cyberfeed.pl 1 miesiąc temu


We wtorek pracownicy Sega of America głosowali za ratyfikacją swojej pierwszej umowy zbiorowej z amerykańskim oddziałem firmy produkującej gry wideo, zapewniającej nową ochronę i podwyżki około 150 pracownikom pełnoetatowym i tymczasowym.

Pracownicy związku, znani jako Allied Workers Guild Improving Sega (AEGIS), uzyskała ważne koncesje od firmy Sega of America w ramach kontraktu, w tym podwyżki na rzecz budowania bazy dla wszystkich pracowników, ochronę przed zwolnieniami i zobowiązanie do nagradzania osób za gry, nad którymi pracowały, w tym wczesnych testerów kontroli jakości. Zapewnia także pracownikom związkowym inną ochronę, w tym umożliwienie pracownikom wykonywania pracy twórczej oprócz pracy w firmie Sega oraz gwarancję kontynuacji pracy hybrydowej.

Dołączając, pracownicy otrzymają także ochronę z słusznej przyczyny Pracownicy przetargu Claws organizatorzy twierdzą, iż są jedynymi graczami w branży gier wideo w Ameryce Północnej, którzy je posiadają. W stanie Kalifornia, gdzie znajdują się biura Sega of America, pracownicy są zatrudniani według własnego uznania, co oznacza, iż ​​pracodawcy mogą zwolnić pracownika z niemal dowolnego powodu, pod warunkiem, iż powód ten nie jest niezgodny z prawem. Zabezpieczenia te oznaczają, iż pracodawcy muszą przestrzegać szeregu rygorystycznych wytycznych, zanim pozbędą się pracownika w drodze zwolnienia lub w inny sposób.

Organizatorzy związku twierdzą, iż negocjacje kontaktowe pomiędzy AEGIS-CWA i Sega of America trwały sześć miesięcy.

„Jednym z naszych najbardziej godnych uwagi punktów jest proces rozpatrywania skarg” – powiedział Em Geiger, redaktor ds. lokalizacji w firmie Sega of America, w wywiadzie dla serwisu Polygon. „Dodatkowe bezpieczeństwo zapewnia świadomość, iż mamy system przedstawiania problemów, takich jak argumentowanie słusznej przyczyny potencjalnego zwolnienia. jeżeli firma chce zrobić coś, co nie podoba się jednostce, możemy ją zasmucić, targować się w tej sprawie i wyrazić nasze zdanie, zanim cokolwiek zostanie sfinalizowane”.

Geiger opisał proces negocjacji z firmą Sega of America (SOA) jako wymagający, powołując się na długie godziny pracy, dodatkową siłę roboczą i organizowanie oporu.

„Jedną z najtrudniejszych rzeczy w tym wszystkim było masowe zwolnienia pracowników tymczasowych” – powiedział Geiger, odnosząc się do cięć w Sega of America ogłoszonych w styczniu. „Nie da się nie zauważyć ogromnego uderzenia, jakie odczuliśmy, jeżeli chodzi o liczbę naszych pracowników wsparcia, morale i nasze relacje w pracy, kiedy firma SOA ogłosiła, iż ​​zamierza zwolnić pracowników tymczasowych. Umowa nie gwarantuje, iż nie zostaniesz zwolniony. Ostatecznie była to decyzja biznesowa. Ale złość, żal i smutek były dla nas naturalną reakcją. Udało nam się przynajmniej wynegocjować pakiety odpraw dla osób zagrożonych utratą pracy”.

Na początku tego roku Sega of America zaproponował zwolnienie 61 pracowników w spółce. AEGIS-CWA stwierdziła, iż ​​w drodze rokowań zbiorowych uratowała miejsca pracy 18 z tych osób i uzyskała korzystniejsze odprawy dla zwalnianych pracowników.

Pracownicy studia gier i wydawcy ogłosiły zamiar zjednoczenia się w kwietniu 2023 r. Związek nawiązał współpracę z Communications Workers of America i głosował za oficjalnym utworzeniem związku w lipcu następnego roku.

AEGIS-CWA reprezentuje w tej chwili pracowników wielu działów w siedzibie głównej Sega of America w Burbank i na kampusie w Irvine. Pracownicy Union pełnią różne role, w tym zajmują się marketingiem marki, lokalizacją, usługami marketingowymi, rozwojem produktów, sprzedażą i zapewnianiem jakości.





Source link

Idź do oryginalnego materiału