Audycja przeznaczona dla osób powyżej 16. roku życia.
W 26 odcinku "Zero Ściemy", Łukasz Kaca rozważa, czy przekaz podprogowy faktycznie działa i jakie ma konsekwencje dla naszych decyzji. Przywołuje eksperymenty, jak ten Jamesa Vicary'ego, który rzekomo zwiększył sprzedaż popcornu i coca-coli poprzez ukryte komunikaty w filmie. Kaca wyjaśnia, iż choć Vicary przyznał się do oszustwa, temat przez cały czas budzi zainteresowanie. W odcinku omówione są również badania nad wpływem muzyki na decyzje konsumentów oraz zjawisko torowania, które wpływa na nasze myśli i działania.
🔥 Zatrudniaj kierowców, kurierów, w ochronie zdrowia i gastro na rocketjobs.pl. Teraz za free z kodem ZERO: https://oferty.rocketjobs.pl/sUrG6F8
🚗 Zgarnij 100 zł za zakup najlepszej polisy na Mubi.pl ➡️ https://mubi.pl/bonus-kz-zerosciemy-02
🎬 Wszystkie odcinki: https://www.youtube.com/playlist?list=PLvLrA9jH7wQhTnjchRvaEYmrJYWfiMxiG
Wpadnij tutaj:
🔴 Kanał Zero Extra: https://www.youtube.com/channel/UCNbQpy2EqkiK0AUdyyr35vA
🔴 Instagram: https://www.instagram.com/oficjalnezero/
🔴 Facebook: https://www.facebook.com/oficjalnezeroo
🔴 TikTok: https://www.tiktok.com/@oficjalnezero
🔴 Twitter: https://twitter.com/oficjalnezero
📩 [email protected]
#kanałzero #ściema #kaca #vicary #podprogowy #cocacola #sprzedaż #konsument