PZU rekrutuje studentów i absolwentów uczelni wyższych na płatne staże i praktyki

8 godzin temu

PZU rekrutuje studentów i świeżo upieczonych absolwentów uczelni wyższych na płatne staże i praktyki. W tym roku ubezpieczyciel przygotował oferty dla ok. 60 osób w swoich biurach w 14 miastach w Polsce. Zgłoszenia są przyjmowane online na stronie www.pzu.pl/studenttalent do 11 kwietnia.

PZU zaprasza młode talenty do zdobywania pierwszych doświadczeń zawodowych pod okiem swoich ekspertów. Tegoroczna oferta praktyk i staży w firmie obejmuje m.in cieszące się dużym zainteresowaniem obszary związane z finansami, analityką i przetwarzaniem danych oraz IT.

– Program staży i praktyk powraca w kolejnej odsłonie. Kontynuujemy współpracę z młodymi, ambitnymi i utalentowanymi ludźmi, wspierając ich rozwój zawodowy. Cieszę się, iż jako firma stwarzamy im możliwości stawiania pierwszych kroków w karierze, prawdziwe wyzwania i merytoryczne zadania, zapewniając jednocześnie wsparcie i inspirację od doświadczonych mentorów, czyli ekspertów pracujących w PZU. Nasz program stażowy to realna możliwość pracy przy projektach, które mają wpływ na rozwój firmy, co pozwala zdobyć praktyczną wiedzę i doświadczenie w różnych obszarach działalności PZU – mówi Anna Wardecka, dyrektor zarządzająca ds. HR w Grupie PZU.

Praktyki letnie będą trwać 3 miesiące, zaś staże pół roku. Uczestnicy programu otrzymają wynagrodzenie i poza zdobyciem praktycznej wiedzy poprzez wykonywanie merytorycznych zadań, wezmą udział w dodatkowych spotkaniach szkoleniowo-integracyjnych.

– Program praktyk i staży to obopólna korzyść – młodym osobom łatwiej rozpocząć karierę zawodową, a PZU może zyskać cennych pracowników. Każdego roku większość jego uczestników zostaje z nami na dłużej i rozwija się dalej w naszych strukturach. Ścieżka od praktykanta do menedżera w PZU jest jak najbardziej możliwa. Daje to nam wielką satysfakcję i motywację do pracy nad ulepszaniem naszej oferty w kolejnych edycjach – dodaje Anna Gaertig, kierownik zespołu rekrutacji i marki pracodawcy w biurze HR PZU.

Aby dotrzeć do jak najszerszego grona zainteresowanych PZU uruchomił ogólnopolską kampanię promocyjną, która obejmuje działania w kanale digital oraz na nośnikach OOH (np. rowery miejskie w Warszawie). Informacje o programie będzie można znaleźć m.in. w wyszukiwarkach internetowych, na portalach studenckich oraz na portalach pracy. Jednocześnie, by móc osobiście porozmawiać o możliwościach rozwoju w PZU, przedstawiciele firmy pojawią się na targach pracy w Warszawie i w Lublinie. Z kolei na wybranych uczelniach w Polsce taką możliwość gwarantuje obecność Akademickich Ambasadorów PZU.

Kampanijna kreacja oparta jest na koncepcji idealnego dopasowania, która w tym ujęciu oznacza doskonałe połączenie talentu z pracą. Sugeruje ona, iż PZU to idealny partner na ścieżce kariery, a proces rekrutacji jest prosty i intuicyjny, jak w nowoczesnych aplikacjach. Koncepcja idealnego dopasowania „perfect match” jest pomysłem kreatywnym skierowanym do młodszej grupy odbiorców i została wypracowana przez Zespół Kreacji znajdujący się w strukturach PZU.

Szczegółowe informacje o zasadach programu, przebiegu rekrutacji, a także listy ofert wraz z ich lokalizacjami oraz szerszym opisem zadań i wymagań dostępna są na stronie www.pzu.pl/studenttalent. PZU przyjmuje aplikacje kandydatów do 11 kwietnia.

Źródło: PZU

Idź do oryginalnego materiału