Startuje poznański Festiwal Firm Lokalnych. Mali przedsiębiorcy, właściciele sklepów i usług, mogą reklamować swój biznes na nośnikach reklamowych City Marketingu należącego do Grupy MTP w wyjątkowej promocyjnej cenie.
Do dyspozycji lokalnych przedsiębiorców oddano blisko 200 atrakcyjnych lokalizacji reklamowych na słupach i wiatach przystankowych w całym mieście. Innowacyjna formuła akcji sprawia, iż koszt miesięcznej reklamy zaczyna się od 130 zł za miesięczną ekspozycję wizytówki firmy i 550 zł za plakat indywidualny.
To oferta przygotowana przez City Marketing, markę należącą do Grupy MTP, działającą na rynku reklamy zewnętrznej.
– Festiwal Firm Lokalnych to nasz pomysł na promocję poznańskiej przedsiębiorczości. Zapraszamy do współpracy właścicielki i właścicieli zakładów fryzjerskich, kosmetycznych, kwiaciarni, księgarni, galerii, ośrodków medycznych i stomatologicznych oraz wszystkich rzemieślników, którym zależy na skutecznej reklamie. Oferta jest skierowana do tych przedsiębiorców, którzy chcą dotrzeć ze swoimi usługami do „sąsiadów”, którzy mogą skorzystać z ich usług. Z drugiej strony nośniki równomiernie rozłożone na terenie całego miasta pozwalają dotrzeć do szerokiego grona odbiorców. Festiwal Firm Lokalnych będzie trwał przez cały luty 2025 roku, a akces można zgłaszać do 20 stycznia 2025 roku lub do wyczerpania powierzchni reklamowych na poszczególnych nośnikach, objętych akcją. Chcemy zaproponować lokalnym firmom możliwość promocji na bardzo atrakcyjnych warunkach i tym samym wesprzeć je w jak najlepszym rozpoczęciu Nowego Roku – mówi Bartosz Zeidler, dyrektor City Marketingu, organizator Festiwalu.
W ofercie City Marketingu znajdują się nośniki reklamowe na wiatach przystankowych w całym Poznaniu, słupy citilight, słupy klasyczne, reklamy typu backlight i ekran ledowy w sąsiedztwie jednej z najruchliwszych ulic Poznania.
Marka City Marketing działa też z sukcesem w Kołobrzegu i Świnoujściu. W planach ma także rozwój na kolejne miasta.