Fundacja Wolności Gospodarczej, której misją jest inwestowanie w najbardziej wartościowe inicjatywy na rzecz wolności gospodarczej i tworzenie przestrzeni współpracy i integracji zwolenników wolnego rynku poszukuje osoby na stanowisko Asystenta/ki Biura Fundacji. Więcej informacji o organizacji na stronie www.wolnagospodarka.pl.
Zakres obowiązków:
- Prowadzenie bieżących spraw administracyjno-biurowych i sekretariatu;
- Nadzorowanie prawidłowego obiegu dokumentów;
- Organizacja i obsługa spotkań;
- Wsparcie organizacji wydarzeń i konferencji;
- Obsługa korespondencji;
- Kontakty z zewnętrznymi usługodawcami i partnerami Fundacji;
- Dbanie o przestrzeń biurową;
- Wsparcie zarządu fundacji w sprawach administracyjnych.
Wymagania:
- Komunikatywność i wysoki poziom kultury osobistej;
- Umiejętność dobrej organizacji pracy;
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
- Dobra znajomość programów z pakietu Office (np. World, Power Point, Excel)
- Doświadczenie na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem.
Oferujemy:
- Praca w nowej i gwałtownie rozwijającej się fundacji, wśród osób z doświadczeniem w biznesie i NGO;
- Udział w projektach, które będą oddziaływać na rzeczywistość;
- Możliwość rozwoju zawodowego i zdobywania nowych kontaktów;
- Wynagrodzenie dostosowane do doświadczenia i umiejętności.
Praca w pełnym wymiarze godzin w biurze Fundacji Wolności Gospodarczej w Warszawie (Śródmieście). W przypadku osób łączących pracę ze studiami możliwa większa elastyczność godzinowa lub nieco mniejszy wymiar godzin.
CV oraz krótkie uzasadnienie zainteresowania podjęciem pracy w Fundacji z dopiskiem „Sekretariat” w tytule maila prosimy przesłać na adres [email protected] do 18.09.2023. Z wybranymi osobami będziemy kontaktować się na bieżąco.
W razie pytań prosimy o kontakt mailowy na adres [email protected] lub +48885800505.
§
Klauzula informacyjna przetwarzania danych osobowych w rekrutacji przez Fundację Wolności Gospodarczej:
Informujemy, że:
1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Fundacja Wolności Gospodarczej z siedzibą przy ul. Rolniczej 1 w Konopiskach, 42-274 Konopiska, tel.: +48 885 800 505, adres e-mail: [email protected]
2. Celem zbierania danych jest przeprowadzenie rekrutacji kandydatów na stanowisko asystent/asystentka biura fundacji.
3. Przysługuje Panu/Pani prawo dostępu do treści danych oraz ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo sprzeciwu, zażądania zaprzestania przetwarzania i przenoszenia danych, jak również prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
4. W celu cofnięcia zgody należy skontaktować się z Fundacją Wolności Gospodarczej – dane kontaktowe w pkt 1.
5. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do realizacji celu, wskazanego w pkt. 2.
6. Dane udostępnione przez Pana/Panią nie będą podlegały udostępnieniu podmiotom trzecim. Odbiorcami danych będą tylko instytucje upoważnione z mocy prawa.
7. Dane udostępnione przez Pana/Panią nie będą podlegały profilowaniu.
8. Administrator danych nie ma zamiaru przekazywać danych osobowych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
9. Dane kandydatów przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji wyżej określonych celów, tj. do momentu zakończenia rekrutacji, a następnie niezwłocznie usunięte.