Rewolucja w Komputroniku

1 tydzień temu

Komputronik poinformował o zmianach w swojej strukturze.

Firma połączyła ze sobą poszczególne działy związane ze sprzedażą internetową i stacjonarną oraz centrum obsługi klienta, a także struktury marketingu z obszarem digital development.

Kadra zarządzająca pionem Omnichannel to w tej chwili 3 osobowy team.

Marcin Mordak, odpowiedzialny dotychczas za sieć sprzedaży, objął pieczę jako Dyrektor Sprzedaży Omnichannel nad całym obszarem sprzedaży i usług pionu Omnichannel.

Zakres obowiązków Dyrektora Zakupów i Handlu Radosława Olejniczaka został rozszerzony o nadzór nad obsługą i sprzedażą na marketplace’ach.

Zespoły e-commerce i marketingu zostały z kolei połączone we wspólny obszar, na czele którego stanęła Karolina Pietz-Drapińska, obejmując nowoutworzone stanowisko Dyrektora Marketingu & Digital Development.

Idź do oryginalnego materiału