RocketJobs.pl w nowej kampanii pokazuje reakcje na NIESPOKO ogłoszenie o pracę i edukuje pracodawców

1 rok temu
RocketJobs.pl zapytał swoich użytkowników, jak powinna wyglądać dobra oferta pracy. Na podstawie ich odpowiedzi zrealizował kampanię digitalową pod hasłem „Jak pisać SPOKO ogłoszenia o pracę?”. Jej główną osią jest spot video pokazujący zdenerwowanie kandydatki na widok NIESPOKO oferty pracy. W ramach kampanii powstał landing page z treściami poradnikowymi dla firm i rekruterów. Na stronie www.jakpisacspokoogloszeniaoprace.pl znajdziemy między innymi wzorcowe ogłoszenie o pracę, sekcję 7 grzechów głównych rekrutera oraz video porady od samych kandydatów, a także serię artykułów eksperckich. RocketJobs.pl, choć z przymrużeniem oka porusza istotny temat – według opinii użytkowników rekruterzy stosują wiele praktyk, które budzą powszechne zastrzeżenia kandydatów.
Z badań i danych portalu wynika m.in., iż 79% aplikantów uważa, iż nazwy stanowisk zawarte w ofertach pracy są mylące[1], rzadko zawierają też informację o wynagrodzeniu, a ta aż o 34% zwiększa liczbę aplikacji[2]....
Idź do oryginalnego materiału