"Singielka z Twojej okolicy chce z Tobą wyjść na spacer". Nietypowa kampania dla Schroniska na Paluchu

1 rok temu
Ruszyła kampania promująca wolontariat w Schronisku Na Paluchu. Pomysł i realizację przygotowały agencje Publicis Groupe: Saatchi & Saatchi, Zenith, LiquidThread, Performics i Prodigious. Filtr na TikToka zrealizowała agencja Double Espresso. „Singielka z Twojej okolicy chce z Tobą wyjść na spacer” to hasło kampanii, w której Schronisko na Paluchu zachęca do długoterminowego zaangażowania się w wolontariat polegający na wyprowadzaniu psów.
Z tej okazji powstał filtr na TikToku, który pomaga dobrać odpowiednią dla siebie grupę wolontariacką bazując na preferencjach odnośnie do psów: ich wielkości, wieku czy aktywności.
Głównymi kanałami promocji akcji jest digital i OOH. W ramach działań przygotowane zostały materiały do social mediów, zarówno animowane, jak i statyczne, bannery display, ale też animacje, które pojawią się w autobusach i tramwajach warszawskich.
O tym jak zaangażować się w wolontariat można przeczytać na...
Idź do oryginalnego materiału