Skechers odnotowuje rekordową sprzedaż. „Nadal koncentrujemy się na rozwoju naszej międzynarodowej działalności”

fashionbiznes.pl 1 rok temu

Amerykański producent obuwia poinformował o rekordowych przychodach wypracowanych w trzecim kwartale bieżącego roku obrotowego. Ich poziom wzrósł rok do roku o 7,8 proc. do 2,02 mld USD.

Przeczytaj również: Czerwień trendem jesieni. Jak ją nosić?

Skechers – III kwartał 203

Zysk netto Skechers wyniósł w omawianym okresie 145,4 mln USD, natomiast rozwodniony zysk na akcję 0,93 USD. Zauważmy, iż dokładnie przed rokiem zyskiem netto nie przekroczył 85,9 mln USD, a rozwodniony zysk na walor 0,55 USD.

Osiągnęliśmy nowy kwartalny rekord sprzedaży w wysokości 2,02 miliarda dolarów. Odzwierciedla on silny popyt na naszą markę – powiedział David Weinberg, dyrektor operacyjny Skechers. Dodał on, iż marka „wszystkie regiony odnotowały skok, w tym obie Ameryki, ze wzrostem o 7 proc. w Stanach Zjednoczonych”. – Ponadto poziom naszych zapasów znacznie się obniżył, a nasza marża brutto wyniosła 52,9 proc. To odzwierciedla korzystne ceny, wyższy udział sprzedaży bezpośredniej do konsumentów i niższe koszty jednostkowe. przez cały czas koncentrujemy się na rozwoju naszej międzynarodowej działalności. Również na zwiększaniu naszej bezpośredniej obecności wśród konsumentów i rozszerzaniu naszej oferty produktowej – podsumował Weinberg.

Przeczytaj również: Najwygodniejsze sukienki na jesień i zimę

Skechers – pozostałe dane

W ujęciu geograficznym firma z Los Angeles odnotowała wzrost o 8,6 proc. na rynkach międzynarodowych i o 6,5 proc. w kraju. W podziale na kanały sprzedaż hurtowa spadła o 1,4 proc. Co obejmuje spadki w regionie EMEA o 8,3 proc. i obu Amerykach o 0,5 proc., częściowo skompensowane wzrostem w regionie APAC o 7,1 proc. Wolumen sprzedaży hurtowej spadł o 10,8 proc., a średnia cena sprzedaży wzrosła o 10,3 proc.

Spadek sprzedaży hurtowej został z nadwyżką skompensowany przez wzrost sprzedaży bezpośredniej do konsumentów o 23,8 proc., który obejmował wzrosty w obu Amerykach o 17,3 proc., APAC o 24,2 proc. i EMEA o 60,8 proc. Wolumen sprzedaży bezpośredniej wzrósł o 18,8 proc., a średnia cena sprzedaży wzrosła o 4,3 proc.

Przeczytaj również: Trend, o którym nie chciałyśmy pamiętać powraca

Zdjęcie główne: Unsplash

Idź do oryginalnego materiału