Specjalista ds. Komunikacji CRM (Warszawa, PL, 01-066)

karieranabank.pl 1 tydzień temu

W naszym zespole będziesz odpowiadać za:

  • Tworzenie contentu marketingowego – kanały digital.
  • Tworzenie materiałów graficznych we współpracy z działem graficznym.
  • Dopasowanie formatów komunikacji do poszczególnych grup klientów.
  • Dbanie o spójność komunikacji i wizerunku marki w kanałach digital.
  • Testowanie i realizacji kampanii.
  • Podnoszenie efektywności kampanii sprzedażowych.
  • Aktywny udział w rozwoju sprzedaży produktów banku poprzez kanał digital dla nowych i obecnych klientów.
  • Bieżąca analiza zachowań klientów oraz ich segmentacja.
  • Publikacja treści w CMS.
  • Wprowadzanie danych do Centralnej Bazy Zgód.

Ta praca jest dla Ciebie, jeśli:

  • Posiadasz wykształcenie kierunkowe oraz znajomość technik marketingowych.
  • Umiejętność pracy nad kilkoma projektami jednocześnie.
  • Posiadasz doświadczenie w obszarze e-marketingu oraz social marketingu.
  • Posiadasz umiejętność lekkiego pióra.
  • Posiadasz bardzo dobrą organizację pracy własnej.
  • Jesteś osobą kreatywną zarówno w myśleniu jak i działaniu oraz posiadasz nienaganne poczucie estetyki.
  • Posiadasz umiejętność pracy w zespole oraz samodzielność w działaniu.
  • Znasz programy do tworzenia mailingów w HTML będzie dodatkowym atutem

Oferujemy Ci:

  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
  • Premię uzależnioną od wyników i zaangażowania.
  • Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach.
  • Kartę MultiSport i Ubezpieczenie Grupowe na korzystnych warunkach.
  • System szkoleń i programów rozwojowych.
  • Dostęp do Wewnętrznej Giełdy Pracy.
  • Przyjazną atmosferę w pracy.
Idź do oryginalnego materiału