Specjalista ds. Komunikacji CRM (Warszawa, PL, 01-066)
karieranabank.pl 1 tydzień temu
W naszym zespole będziesz odpowiadać za:
- Tworzenie contentu marketingowego – kanały digital.
- Tworzenie materiałów graficznych we współpracy z działem graficznym.
- Dopasowanie formatów komunikacji do poszczególnych grup klientów.
- Dbanie o spójność komunikacji i wizerunku marki w kanałach digital.
- Testowanie i realizacji kampanii.
- Podnoszenie efektywności kampanii sprzedażowych.
- Aktywny udział w rozwoju sprzedaży produktów banku poprzez kanał digital dla nowych i obecnych klientów.
- Bieżąca analiza zachowań klientów oraz ich segmentacja.
- Publikacja treści w CMS.
- Wprowadzanie danych do Centralnej Bazy Zgód.
Ta praca jest dla Ciebie, jeśli:
- Posiadasz wykształcenie kierunkowe oraz znajomość technik marketingowych.
- Umiejętność pracy nad kilkoma projektami jednocześnie.
- Posiadasz doświadczenie w obszarze e-marketingu oraz social marketingu.
- Posiadasz umiejętność lekkiego pióra.
- Posiadasz bardzo dobrą organizację pracy własnej.
- Jesteś osobą kreatywną zarówno w myśleniu jak i działaniu oraz posiadasz nienaganne poczucie estetyki.
- Posiadasz umiejętność pracy w zespole oraz samodzielność w działaniu.
- Znasz programy do tworzenia mailingów w HTML będzie dodatkowym atutem
Oferujemy Ci:
- Zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
- Premię uzależnioną od wyników i zaangażowania.
- Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach.
- Kartę MultiSport i Ubezpieczenie Grupowe na korzystnych warunkach.
- System szkoleń i programów rozwojowych.
- Dostęp do Wewnętrznej Giełdy Pracy.
- Przyjazną atmosferę w pracy.