Specjalista ds. Sprzedaży i Obsługi Klienta/ Kętrzyn (Kętrzyn, PL, 11-400)

karieranabank.pl 4 dni temu

W naszym zespole będziesz odpowiadać za:

  • Pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie długotrwałych relacji z obecnymi m.in. poprzez aktywne dopasowanie oferty produktowej do aktualnych i przyszłych potrzeb Klienta.
  • Zapewnienie najwyższej jakości doradztwa i obsługi dla klientów.
  • Realizację indywidualnych i zespołowych celów sprzedażowych.
  • Promowanie alternatywnych kanałów dystrybucji oferowanych przez Bank.
  • Indywidualne podejście do potrzeb każdego klienta.
  • Zapewnienie profesjonalnej obsługi transakcji gotówkowych i bezgotówkowych klientów banku.
  • Proaktywne samokształcenie się w zakresie wiedzy produktowej, systemów bankowych, procedur oraz procesów.
  • Monitorowanie poziomu i zakresu wykorzystania przez obsługiwanych Klientów produktów oraz usług banku.

Ta praca jest dla Ciebie, jeśli:

  • Jesteś osobą odpowiedzialną, samodzielną i konsekwentną w działaniu.
  • Łatwo nawiązujesz kontakty i potrafisz skutecznie budować długofalowe relacje z klientami.
  • Masz umiejętność szybkiego uczenia się i chęć rozwoju kompetencji niezbędnych na stanowisku.
  • Jesteś otwarty na zmiany i lubisz dynamiczne środowisko pracy.
  • Masz doświadczenie w sprzedaży i w tym kierunku chcesz się rozwijać.
  • Dobrze znasz produkty bankowości detalicznej i interesuje Cię rynek finansowy.
  • Cechujesz się empatią, umiejętnością słuchania i cierpliwością.
  • Potrafisz sprawnie obsługiwać MS Office, a codzienna praca na systemach komputerowych nie stanowi dla Ciebie problemu.

Oferujemy Ci:

  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę.
  • Premię uzależnioną od wyników i zaangażowania.
  • Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach.
  • Kartę MultiSport i Ubezpieczenie Grupowe na korzystnych warunkach.
  • System szkoleń i programów rozwojowych.
  • Dostęp do Wewnętrznej Giełdy Pracy.
  • Przyjazną atmosferę w pracy.
Idź do oryginalnego materiału