Specjalista w Biurze Wsparcia Klienta (Kraków, PL, 31-548)
karieranabank.pl 1 tydzień temu
W naszym zespole będziesz odpowiadać za:
Obsługę Klientów Korporacyjnych poprzez różne kanały komunikacji (telefon - w tym w formie contact centre, email, bankowość elektroniczna), w zakresie produktów oferowanych przez Bank, m.in.:
Obsługa wniosków i zapytań Klientów
Udzielanie informacji i wsparcie Klienta w wypełnianiu i skompletowaniu dokumentacji
Udzielanie informacji Klientowi, wsparcie w rozwiązywaniu problemów i reklamacji
Współpraca z innymi Zespołami realizującymi zadania obsługi Klienta
Monitorowanie realizacji zleconych zadań i informowanie Klienta o ich statusie
Pozostałą bieżąca obsługę klienta
Ta praca jest dla Ciebie, jeśli:
Lubisz pracować z ludźmi, masz podejście pro klienckie
Aktywnie poszukujesz nowych rozwiązań i jesteś otwarta/y na zmiany
Masz wysokie umiejętności komunikacyjne, umiejętności nawiązywania relacji, umiejętności pracy w zespole
Jesteś osobą zorganizowaną, skuteczną i samodzielną
Posiadasz wykształcenie wyższe
Posiadasz doświadczenie w obsłudze Klientów w formie contact centre
Znasz dobrze MS Office w szczególności MS Word i MS Excel (Power Point oraz umiejętność pracowania z bazami danych będą atutami),
Znasz produkty i usługi z obszaru depozytowo - transakcyjnego dla Klienta Korporacyjnego
Posiadasz doświadczenie w obsłudze Klienta Korporacyjnego
Oferujemy Ci:
Zatrudnienie w ramach umowy o pracę - Zastępstwo ( 01.05.2025 - 30.09.2025 )
Premię uzależnioną od wyników i zaangażowania
Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach
Kartę MultiSport i Ubezpieczenie Grupowe na korzystnych warunkach