Specjalista w Biurze Wsparcia Klienta (Kraków, PL, 31-548)

karieranabank.pl 1 tydzień temu

W naszym zespole będziesz odpowiadać za:

  • Obsługę Klientów Korporacyjnych poprzez różne kanały komunikacji (telefon - w tym w formie contact centre, email, bankowość elektroniczna), w zakresie produktów oferowanych przez Bank, m.in.:
  • Obsługa wniosków i zapytań Klientów
  • Udzielanie informacji i wsparcie Klienta w wypełnianiu i skompletowaniu dokumentacji
  • Udzielanie informacji Klientowi, wsparcie w rozwiązywaniu problemów i reklamacji
  • Współpraca z innymi Zespołami realizującymi zadania obsługi Klienta
  • Monitorowanie realizacji zleconych zadań i informowanie Klienta o ich statusie
  • Pozostałą bieżąca obsługę klienta

Ta praca jest dla Ciebie, jeśli:

  • Lubisz pracować z ludźmi, masz podejście pro klienckie
  • Aktywnie poszukujesz nowych rozwiązań i jesteś otwarta/y na zmiany
  • Masz wysokie umiejętności komunikacyjne, umiejętności nawiązywania relacji, umiejętności pracy w zespole
  • Jesteś osobą zorganizowaną, skuteczną i samodzielną
  • Posiadasz wykształcenie wyższe
  • Posiadasz doświadczenie w obsłudze Klientów w formie contact centre
  • Znasz dobrze MS Office w szczególności MS Word i MS Excel (Power Point oraz umiejętność pracowania z bazami danych będą atutami),
  • Znasz produkty i usługi z obszaru depozytowo - transakcyjnego dla Klienta Korporacyjnego
  • Posiadasz doświadczenie w obsłudze Klienta Korporacyjnego

Oferujemy Ci:

  • Zatrudnienie w ramach umowy o pracę - Zastępstwo ( 01.05.2025 - 30.09.2025 )
  • Premię uzależnioną od wyników i zaangażowania
  • Prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny na preferencyjnych warunkach
  • Kartę MultiSport i Ubezpieczenie Grupowe na korzystnych warunkach
  • System szkoleń i programów rozwojowych
  • Dostęp do Wewnętrznej Giełdy Pracy
  • Przyjazną atmosferę w pracy
Idź do oryginalnego materiału