Startuje EB House. MBE będzie szkolić z employer brandingu!

1 rok temu

EB House – pod taką nazwą startuje cykl otwartych szkoleń Grupy MBE, jednej z wiodących agencji employer brandingowych na polskim rynku. Kompleksowy program obejmie najważniejsze tematy z zakresu budowania marki pracodawcy. Pierwsze szkolenia już w listopadzie.

Dlaczego warto mieć strategię employer brandingową?

Czym jest employee advocacy? Jak efektywnie prowadzić komunikację wewnętrzną? To tylko niektóre z dziewięciu tematów, jakie zostaną poruszone na szkoleniach Grupy MBE. Podczas spotkań stacjonarnych w Warszawie i Krakowie ekspertki firmy poprowadzą uczestników przez wszystkie zawiłości branży, dzieląc się doświadczeniem, wiedzą i praktycznymi wskazówkami, zebranymi przez lata działalności w employer
brandingu. Słuchacze EB House zajrzą też za kulisy znanych kampanii rekrutacyjnych, poznają aktualne trendy i użyteczne w pracy każdego EB-owca techniki i narzędzia, a następnie przećwiczą świeżo zdobytą wiedzę w praktyce podczas warsztatów grupowych. Nie zabraknie też miejsca na dyskusje, zadawanie pytań i wymianę doświadczeń.

Jak podkreśla Grupa MBE, szkolenia adresowane są zarówno do osób stawiających pierwsze kroki w branży, jak i doświadczonych praktyków, którym zależy na uporządkowaniu, odświeżeniu lub pogłębieniu dotychczasowej wiedzy. O tym, jak wyglądać będzie ich EB-owa edukacja, zadecydują sami uczestnicy – program składa się z modułów, które można w dowolny sposób dostosowywać do konkretnych potrzeb
słuchaczy. Aby zapewnić wysoki komfort zajęć i efektywność pracy, każda z grup szkoleniowych będzie liczyć maksymalnie 10 osób.

Pierwsze szkolenia z cyklu EB House, „Employee advocacy – ambasadorzy w EB”, odbędą się w listopadzie. Kolejne dwa, „Jak stworzyć strategię EB i określić EVP” i „Komunikacja wewnętrzna”, na początku 2024 roku. Zapisy już trwają. Więcej informacji na temat zakresu i cen szkoleń, a także profile osób prowadzących zajęcia, można znaleźć na stronie https://grupambe.pl/szkolenia/.
Grupa MBE łączy pracodawców i kandydatów, świadcząc kompleksowe usługi z zakresu rekrutacji i employer brandingu. Obejmują one konsulting oraz wsparcie kreatywne i logistyczne dla pracodawców pod marką MBE:branding, a także działalność mediowo-wydawniczą skierowaną do finansistów (serwis rekrutacyjny www.KarierawFinansach.pl oraz przewodnik „Kariera w Finansach i Bankowości”)
oraz obcokrajowców szukających zatrudnienia w Polsce (CareersinPoland.com).

Idź do oryginalnego materiału